Koloni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2015

Nixo

Nogen der ved hvornår børnehave børn skal på deres første koloni og hvor længe ? Min søn bliver 4 om lidt og er i mellemgruppen i børnehaven. Han går i børnehave i Kbh kommune 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2015

serinasmor

Jeg ville spørge børnehaven

Her i Skanderborg tror jeg ikke de kommer på koloni før de går i skole - i hvert fald ikke i vores Børnehave

Anmeld Citér

14. juni 2015

Nixo

Har en veninde med en søn på samme alder som min og han skal på koloni imorgen i 5 dage  han er li blevet 4. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

PernilleogLouis

Heyhey skriver:

Har en veninde med en søn på samme alder som min og han skal på koloni imorgen i 5 dage  han er li blevet 4. 

Det er jo ikke alle ins i kbh der tag på Koloni men hvis jeres gør så er det jo bare at spørge - og hvis de gør så er det jo kun et tilbud så nu kan altid sige nej hvis du syns det er for tidligt 

Anmeld Citér

14. juni 2015

modesty

Heyhey skriver:

Nogen der ved hvornår børnehave børn skal på deres første koloni og hvor længe ? Min søn bliver 4 om lidt og er i mellemgruppen i børnehaven. Han går i børnehave i Kbh kommune 

Der er ingen koloni i min søns børnehave (København K)

Anmeld Citér

14. juni 2015

modesty

Heyhey skriver:

Det lyder godt nok vildt, synes jeg.

Anmeld Citér

14. juni 2015

Carina:-)

Det er jo forskelligt fra inst til inst. 

I vores har de lige været på koloni af 2 dages varighed. 

Jeg valgte så at hente dem om eftermiddagen og holde dem hjemme dagen efter da jeg synes man er for lille til at skulle overnatte et fremmed sted som knap 3 årig . 

Men ved at andre steder er der ikke koloni - det kommer an på om inst prioterer at bruge tid og penge på det eller noget andet. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Nixo

Ja jeg må hører dem imorgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.