Refluks behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juni 2015

Hertz

min søn på 3 mdr har fået konstateret refluks og startede i behandling i mandags. Han har bare skreget det meste af ugen har ikk ville sove og nægtet at spise ved mig så har fået udmalket mælk på flaske hvilket også har været meget sparsomt med indtaget af det. Jeg vælger så at lade være med at gi ham medicinen fra fredag og igår var han bare den glade dreng igen vi kender han har sovet og er begyndt at spise ved mig igen. Hmm kan det være rigtigt at medicinen Skader mere end den gavner. Andre der har refluks børn som har reageret sådan på medicinen, for nu har jeg jo bestemt ikk lyst til at gi ham mere af det. Problemet er jo bare at han ikk tager det på han skal pga det meste kommer op igen. Han tager ca 130g på om ugen og skal helst op på de 175. Men synes jo han trives fint, han er glad kan trille, løfter hovedet fint, masser af energi og god kontakt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2015

JH12

Min datter fik også konstateret refluks som 5 uger gammel, og vi kom på medicin - men stoppet meget hurtigt igen da det kun blev værre.. Hun begyndte at kaste op/ gylpe meget mere.. Så vi valgte simpelthen at tage det fra hende, også fik vi vores normale meget gylpende pige tilbage som ikke skreg i døgndrift.. Og det blev så småt bedre da hun kunne få noget fast føde.. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Hertz

JH12 skriver:

Min datter fik også konstateret refluks som 5 uger gammel, og vi kom på medicin - men stoppet meget hurtigt igen da det kun blev værre.. Hun begyndte at kaste op/ gylpe meget mere.. Så vi valgte simpelthen at tage det fra hende, også fik vi vores normale meget gylpende pige tilbage som ikke skreg i døgndrift.. Og det blev så småt bedre da hun kunne få noget fast føde.. 

Ja vi vil heller ikk gi ham mere af det nu, det var simpelthen den værste uge nogensinde, vi ku slet ikk trøste ham, i torsdags sov han 3 kvarter og skreg bare resten af dagen. Så må vi leve med at han ikk tager så meget på så længe han er en glad dreng og vi føler han trives. 

Anmeld Citér

4. august 2015

lpnedergaard@Gmail.com

Er du med i facebook gruppen?... Der er masser af information og erfaringer... 

Den hedder : forældre med refluksbørn...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.