Jeres cyklus efter p-pille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

227 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2015

simsen

Hej alle,

Jeg er lidt nysgerrig i forhold til jer, der er stoppet på p-piller.. Hvor længe gik i imellem menstruationerne? Jeg fik min den første som normalt, formentlig pga. hormonerne stadig var i kroppen fra p-pillerne, men nu er det 2 måneder siden jeg havde den første. 

Vil bare høre hvor længe I andre er gået? Og ringede I til lægen, hvis lægen overhovedet kan sige/gøre noget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2015

Christabelle

Min blev helt regelmæssig med det samme. Min cyklus var så lidt længere end den var på p-piller så der gik 31 dage i mellem mens.

Anmeld Citér

14. juni 2015

Brunette-92

Stoppede på p-piller i starten af maj og fik min mens den 13, men har endnu ikke fået nr 2. Og tvivler stærkt på jeg er gravid desværre, så må bare vente og se  

Anmeld Citér

14. juni 2015

simsen

Brunette-92 skriver:

Stoppede på p-piller i starten af maj og fik min mens den 13, men har endnu ikke fået nr 2. Og tvivler stærkt på jeg er gravid desværre, så må bare vente og se  

Jeg er sådan 100% sikker på jeg ikke er gravid - har taget et hav af negative tests inkl. ClearBlue, som også viste negativ lang tid efter forventet mens. Så jeg tror bare min krop stadig er ved at vænne sig til det nye, men det er lidt frustrerende ikke at kunne gøre noget 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Brunette-92

simsen skriver:

Jeg er sådan 100% sikker på jeg ikke er gravid - har taget et hav af negative tests inkl. ClearBlue, som også viste negativ lang tid efter forventet mens. Så jeg tror bare min krop stadig er ved at vænne sig til det nye, men det er lidt frustrerende ikke at kunne gøre noget 

Tror også bare min krop driller :-) desværre... Så må bare vente.. Men ja det er virkelig øv at man intet kan gøre overhoved... Får hele tiden tegn på jeg er gravid men noget jeg selv bilder mig ind.

Anmeld Citér

14. juni 2015

simsen

Tror også bare min krop driller :-) desværre... Så må bare vente.. Men ja det er virkelig øv at man intet kan gøre overhoved... Får hele tiden tegn på jeg er gravid men noget jeg selv bilder mig ind.

Ja, der er ikke andet for end at vente for os begge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.