Jubiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. september 2009

grinbidderen

Valdemar er begyndt at gå her forleden dag gik han selv nogen gange men så har han ikke gjort det 2 dage tror jeg, men så her idag da han blev passet af sin farmor og farfar så er han har han ikke bestilt andet end at gå rundt i hele deres stue, er det ikke bare vidunderligt, han er jo ikke blevet 1 år u nu det bliver han først her d.30 september jeg er så stolt af min dejlige søn og elsker ham over alt på jorden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Klumpe-dumpe

grinbidderen skriver:

Valdemar er begyndt at gå her forleden dag gik han selv nogen gange men så har han ikke gjort det 2 dage tror jeg, men så her idag da han blev passet af sin farmor og farfar så er han har han ikke bestilt andet end at gå rundt i hele deres stue, er det ikke bare vidunderligt, han er jo ikke blevet 1 år u nu det bliver han først her d.30 september jeg er så stolt af min dejlige søn og elsker ham over alt på jorden..

Dygtig dreng ham Valde Kan sørme godt forstå du både elsker og er ultra stolt af den skønne prut

Anmeld

13. september 2009

grinbidderen

malucca09 skriver:

Dygtig dreng ham Valde Kan sørme godt forstå du både elsker og er ultra stolt af den skønne prut

tak
ja syntes det er helt vildt.... mors store dreng..

Anmeld

13. september 2009

TbCp

grinbidderen skriver:

Wow hvor er han god!!!!

Anmeld

13. september 2009

xx

Det er bare så skønt og glæder mig SÅ meget til at se ham vralte rundt   Den lille fisenberg...

Kan slet ikke forstå at han allerede er blevet så stor. Det føles som igår jeg kom ud på hospitalet og så hans lille nuttede ansigt for første gang. Årh jeg bliver bare sådan helt nostalgisk 

1000 kysser til ham...

Anmeld

13. september 2009

grinbidderen

c skriver:

Det er bare så skønt og glæder mig SÅ meget til at se ham vralte rundt   Den lille fisenberg...

Kan slet ikke forstå at han allerede er blevet så stor. Det føles som igår jeg kom ud på hospitalet og så hans lille nuttede ansigt for første gang. Årh jeg bliver bare sådan helt nostalgisk 

1000 kysser til ham...

ja søde det er utroligt at der snart er gået 1 helt år siden i var ude og se spiloppen, han er bare blevet så stor og dygtig. VI glæder os osse rigtig meget til at se jer alle 5 d.4 oktober... blir så dejligt..

Anmeld

14. september 2009

Betina88

Ej , hvor dejligt ..

Det er da helt super at han ka' gå nu .. 

Jeg glæder mig til at Phillip begynder at gå osse , når han er gammel nok til det ..

Anmeld

14. september 2009

Bondepigen

Tillykke, kan godt forstå du er stolt af din lille mand.!!!

Anmeld

14. september 2009

grinbidderen

ja det er bare rigtig dejligt.. men det er ik hele tiden han vil gå, men tror det er fordi at kravle lige nu går stærker når han gerne vil frem....

Anmeld

14. september 2009

anna-jonas

Det er en stor dag................når de små begynder at gå. Tillykke med den lille mand.....................
Du er godt klar over, at freden er forbi nu, ikke??? Nu stæser han rundt, både indendørs og udendørs...........kravler op på ting, og kan snildt få fat på ting på borde og køkkenborde. Det er med at holde tungen lige i munden, når man skal følge med sådan en tumling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.