Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan ikke helt finde ud af hvornår det er man skal til 1. Lægebesøg? Nogen der kan fortælle mig det?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg var ved lægen 10+3 mener jeg
Jeg var til lægen 9+1
Ok og der kunne i få tjekket alt? Gynækologisk og blodprøve og det det?
Jeg blev ikke tjekket gynækologisk en eneste gang i hele graviditeten, men ja fik taget blodprøve til doubletesten.
Blev faktisk ikke engang testet for at se om jeg rent faktisk var gravid ved første lægebesøg
Hos min læge er det i uge 6-10. Jeg skal í næste uge, hvor jeg vil være 6+3 (tror jeg). Sidste gang jeg var gravid så var jeg tjekket gynækologiiskt men jeg kan ikke husk om der var blødprove..
Mullesmith skriver: Jeg kan ikke helt finde ud af hvornår det er man skal til 1. Lægebesøg? Nogen der kan fortælle mig det?
Det er forskelligt fra læge til læge, hvornår de gerne vil se den gravide 1. gang, så ring og spørg
Ring til din læge og spørg hvornår de gerne vil se dig! Nogle læger vil gerne at man kommer tidligt og får taget en graviditets test hos dem, andre vil bare gerne have du kommer når de skal tage blodprøve til doubletesten Hos min læge er første lægebesøg 8+ men tror alt fra uge 5-10 er normalt
Doubletesten kan først tages uge 8+0. Nakkefoldscanningen skal være inden uge 13+0 så vidt jeg husker. Så hvis din læge skal nå at få en tid til dig til scanning skal du nok snart kontakte ham.
ok spørger på en anden måde, hvornår kan de lave den double test så man ikke skal derop to gange?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128