ønsker 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. juni 2015

Kay

Elna bliver 3 til august, og jeg syntes jo der er længe til... men folk er allerede begyndt at spørge om ønsker... og det er godt nok svært... hun mangler som sådan ikke noget... og hvis man spørg hende hvad hun ønsker sig siger hun enten en hest eller et rødt løbehjul

men det er jo ikke ønsker nok slet ikke når bedste og muf allerede har købt et løbehjul og vi har hverken tid eller plads til en hest 

er også helt blank på hvad vi selv skal give hende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2015

Troldemommi

Kay skriver:

Elna bliver 3 til august, og jeg syntes jo der er længe til... men folk er allerede begyndt at spørge om ønsker... og det er godt nok svært... hun mangler som sådan ikke noget... og hvis man spørg hende hvad hun ønsker sig siger hun enten en hest eller et rødt løbehjul

men det er jo ikke ønsker nok slet ikke når bedste og muf allerede har købt et løbehjul og vi har hverken tid eller plads til en hest 

er også helt blank på hvad vi selv skal give hende

Jeg syntes især Johanne har brugt sin kreativitet i det 3 år, altså MIDI perleplader, tusser og malebøger, tegnetavle, modellervoks, klistermærker, farvelade, fingermaling, tegne med blyant og viske ud, klippe i karton, altså sådan nogle lidt fordybelses ting 

ellers

dukker, barbier, scooterkørsel, sjippetov, store kridt, og legehus 

og drille/lege med lillebror 

det er hvad min 3 årige mest laver når hun er hjemme 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Kay

Troldemommi skriver:

Jeg syntes især Johanne har brugt sin kreativitet i det 3 år, altså MIDI perleplader, tusser og malebøger, tegnetavle, modellervoks, klistermærker, farvelade, fingermaling, tegne med blyant og viske ud, klippe i karton, altså sådan nogle lidt fordybelses ting 

ellers

dukker, barbier, scooterkørsel, sjippetov, store kridt, og legehus 

og drille/lege med lillebror 

det er hvad min 3 årige mest laver når hun er hjemme 

Alt til krea har vi masser af da både mig og far er kreative med alt muligt og udendørs lege ting har hun også det hele, ikke et sippetov men kan de bruge det som 3 årige?

Anmeld Citér

14. juni 2015

Troldemommi

Kay skriver:

Alt til krea har vi masser af da både mig og far er kreative med alt muligt og udendørs lege ting har hun også det hele, ikke et sippetov men kan de bruge det som 3 årige?

Hun hopper ikke rigtigt i sjippetovet, hun svinger det rundt og hopper over det på gulvet, men nu har hun det så hun kan øve sig  

Anmeld Citér

14. juni 2015

Kay

Troldemommi skriver:

Hun hopper ikke rigtigt i sjippetovet, hun svinger det rundt og hopper over det på gulvet, men nu har hun det så hun kan øve sig  

Smart

Anmeld Citér

14. juni 2015

Kay

Troldemommi skriver:

Smart

Anmeld Citér

24. juni 2015

Tillesen

Synes at sådan en svømmevest er en rigtig god ting til ønskelisten. Den er ikke billig og er sådan en ting som derfor passer som en god fødselsdagsgave:

http://morefews.dk/2015/01/19/confidence-svoemmevest-til-boern/

Den står på vores ønskeliste til ungerne ? er der nogen der har prøvet den ?

Anmeld Citér

24. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alberte bliver 3 her d 4/7 og her kommer nogle af de ønsker hun har.

Hallo kitty frisby.

Hallo kitty diskolys hovede.

Getoblaster + cd'er.

Løbehjul med 2 hjul foran.

Doctor mcstuffins ting. Kæmpe hit her hjemme.

Modelervoks.

Voksendyne.

Af thea får hun en juineseng (thea's gamle

Af os får hun en princesse trolly kuffert med et princesse håndklæde og 2 nye badedragter i. Vi gir hende ting vi ska bruge i sommerferien, og som hun alligevel sku ha haft Hun får også lidt nyt tøj. 

Håber det ka bruges! X

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.