Forvirret - billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
8 svar
1 synes godt om
13. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg er 3+4 - hvis jeg er gravid . I to dage har jeg nu lavet meget svage streger MEN efter 10min. 

Tog en nu her og der kom en svag streg inden de 10 min(billede) men nu har jeg lidt brunt udflåd ? 

Hvad siger i ? Tror i bare mens kommer om 3 dage ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
Anonym skriver:

Jeg er 3+4 - hvis jeg er gravid . I to dage har jeg nu lavet meget svage streger MEN efter 10min. 

Tog en nu her og der kom en svag streg inden de 10 min(billede) men nu har jeg lidt brunt udflåd ? 

Jeg kan ikke se nogle streger desværre 

Anmeld Citér

13. juni 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg kan godt se en streg. Og er sikker på der er noget, men om den er gået til (hvis blødningen tager til) ved jeg ikke. 

Krydser for din blødning bare er plet blødning, som kan være meget normalt i starten af graviditeten 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget på billederne. Måske en lille bitte streg på det negative billede, men kun hvis jeg virkelig kigger efter. 10 minutter synes jeg lyder lige lovlig lang tid efter, at du har taget testen. 

Har du mærket nogen forandringer/symptomer? Ikke at du nødvendigvis behøver det, for rent faktisk at være gravid. Mht. til pletblødningen, kan det jo både være begyndende mens, men også en pletblødning tidligt i graviditeten. Jeg synes du skal tage en test igen om et par dage. Der vil hcg hormonet formegentligt været steget, hvis du er gravid. 

Jeg krydser

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Jeg kan godt se en streg. Og er sikker på der er noget, men om den er gået til (hvis blødningen tager til) ved jeg ikke. 

Krydser for din blødning bare er plet blødning, som kan være meget normalt i starten af graviditeten 

Den er tydligere i virkeligheden. 

Og den er blevet tydligere nu syntes jeg 

prøver i morge. Tidlig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

prøver i morge. Tidlig 

Jeg ser desværre endnu mindre på det nye billede. Der ser jeg faktisk slet ingenting  Synes du skal vente et par dage, inden du tester igen. Hcg hormonet fordobles ca hver 3. dag

Anmeld Citér

13. juni 2015

Benjamins'mor

Jeg kan godt ane en streg på det nye billede, men man skal jo aflæse testen efter 5 min mener jeg. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Bebsen

Når jeg skruer helt op for lysstyrken på tlf kan jeg godt se en streg 

Forsigtigt tillykke 

Anmeld Citér

14. juni 2015

MMOGM

Anonym skriver:

prøver i morge. Tidlig 

Ja læg endelig billede op af den her til morgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.