Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søn bliver 2 om en uge og jeg er ret ideforladt i forhold til ønsker.
kan sagtens Google mig frem til de politisk korrekte legetøj, men er det også det der hitter blandt børnene eller er det mon plasticlegetøjet fra BR
hvad hitter hos jer?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Min søn bliver 2 om en uge og jeg er ret ideforladt i forhold til ønsker. kan sagtens Google mig frem til de politisk korrekte legetøj, men er det også det der hitter blandt børnene eller er det mon plasticlegetøjet fra BR hvad hitter hos jer?
da mine drenge ca 2.
hittede deres legekøkken og flexi bane.
Hans græsslåsmaskine(udenfor), biler(og andet kører ting), laver te til os, spiller guitar(synger).. Bolde, hans store traktor(kan sidde på den og kører rundt) cykel...
Løbecykel?
det var et hit her, da hun var 2 år .
hannetheis skriver: da mine drenge ca 2. hittede deres legekøkken og flexi bane.
Legekøkkenet er også et kæmpe hit herhjemme
flexi bane er en mulighed - det kommer på ønskesedlen
Yurie skriver: Hans græsslåsmaskine(udenfor), biler(og andet kører ting), laver te til os, spiller guitar(synger).. Bolde, hans store traktor(kan sidde på den og kører rundt) cykel...
Tak for en masse gode bud! Der er bestemt noget til ønskesedlen
Lucky05 skriver: Løbecykel? det var et hit her, da hun var 2 år .
Han har en puky løbecykel, som han så småt er begyndt at vise interesse for min datter elskede også sin i den alder.
Hans barnevogn, hans dukke og så dublo. Vi har en rengøringvogn, som også er et kæmpe hit.
Min søn blev to i går og han er vild med Legekøkken, legemad, bøger med maskiner, traktorer, værktøj , græsslåmaskine , sin cykel med støttehjul, en gåbil med tag msn kan sidde indeni, ting til sandkassen
Vores søn blev to i maj. Han er vild med at lege med biler, traktorer, lastbiler og maskiner (rigtig drenge dreng tilsyneladende!). Og så er hans duplo togbane et stort hit, og legekøkkenet som flere har nævnt! Og alt hvad der larmer er barnet desværre også vild med! Det er dog forvist til haven dsa moren ikke kan holde ud at hører på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128