hvornår ved man om det er tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

a lidt underligt spørgsmål når det er 3 barn. Men de andre fødsler er blevet så i gang.

hvornår ved man om det er fødslen som er i dang?

er 36 i dag.

har det meste af dagen haft nogle kraftige mens lignende smerter ikke noget jeg ikke kan holde ud men nok til at de kan mærkes når de kommer.

kan det være tegn på snarlig fødsel.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2015

Sandratoft

hannetheis skriver:

a lidt underligt spørgsmål når det er 3 barn. Men de andre fødsler er blevet så i gang.

er 36 i dag.

har det meste af dagen haft nogle kraftige mens lignende smerter ikke noget jeg ikke kan holde ud men nok til at de kan mærkes når de kommer.

Når veerne kommer regelmæssigt og har været en times tid sådan tror de skal vare 60 sek og komme med 3-5 min interval. Du kan læse om det på sygehusets hjemmeside. 

Og så skal veerne være så stærke at du knap kan snakke når du har dem  

Det du beskriver nu, lyder som plukkeveer. De kan sagtens gå i sig selv igen men de kan også udvikle sig, så det er lidt svært at sige. 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anneliejensen4

hannetheis skriver:

er 36 i dag.

Tror bestemt det er optagt til det, men har du muen i lænden? 

Jeg havde muen op til min terminsdato (søndag) og jeg kunne mærke det om fredagen, at det nok var snart ved og være tid, men mit vand gik så søndag og der havde jeg så også mens ligende smerter, men ja.. Tror ikke du er i tvivl når det er tid 

Anmeld Citér

13. juni 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anneliejensen4 skriver:

Tror bestemt det er optagt til det, men har du muen i lænden? 

Jeg havde muen op til min terminsdato (søndag) og jeg kunne mærke det om fredagen, at det nok var snart ved og være tid, men mit vand gik så søndag og der havde jeg så også mens ligende smerter, men ja.. Tror ikke du er i tvivl når det er tid 

har haft lidt muren i lænden. Men ikke noget som ikke kunne overleves.

har en meget høj smertetærskel.

men håber da at der snart skal ske noget.

og uden jeg skal sættes i gang således at jeg kan mærke hvordan det føles.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.