Sex og 11+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej folkens.  

Har et spørgsmål. 

Er 11+6 og har tidligere idag haft sex med manden min . 

Det er måske et dumt spørgsmål. Men jeg har været gravid før hen, men mistede. 

Kan det være farligt for os at have sex? Kan drt gøre at jeg mister igen? 

Nok dumt at spørge. Men er godt nok nervøs og faktisk lidt bange 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2015

Anonym

Vi havde sex under hele min graviditet og min datter fejler nu ikke noget og hun er snart 6 måneder

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi havde sex under hele min graviditet og min datter fejler nu ikke noget og hun er snart 6 måneder

Okay .. pyh hvor kan man blive bange og nervøs for alting 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Okay .. pyh hvor kan man blive bange og nervøs for alting 

Det vil jeg gerne tro, derfor har jeg også det fint med jeg egentlig havde glemt alt om vi prøvede så opdagede det først da hun begyndte at sparke, så en tur til lægen og var også halvvejs, jeg har gjordt så mange ting, men jeg ved også jeg ville også have været bekymret for alt, så jeg forstår godt du spørger, heller spørge for meget end for lidt 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Beem82

Sex kan resultere i blødning pga sarte slimhinder, hvilket kan være ret skræmmende, men er ufarligt. Er det en sund graviditet så kan sex ikke gøre skade overhovedet. Når spiren først sidder fast så sidder den godt fast og der er lukket godt af forneden så der ikke kommer noget op. Så hyg I bare videre

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det vil jeg gerne tro, derfor har jeg også det fint med jeg egentlig havde glemt alt om vi prøvede så opdagede det først da hun begyndte at sparke, så en tur til lægen og var også halvvejs, jeg har gjordt så mange ting, men jeg ved også jeg ville også have været bekymret for alt, så jeg forstår godt du spørger, heller spørge for meget end for lidt 

Pyha da ! det var sendt - men ja, så slap man for bekymringerne 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

Beem82 skriver:

Sex kan resultere i blødning pga sarte slimhinder, hvilket kan være ret skræmmende, men er ufarligt. Er det en sund graviditet så kan sex ikke gøre skade overhovedet. Når spiren først sidder fast så sidder den godt fast og der er lukket godt af forneden så der ikke kommer noget op. Så hyg I bare videre

Okay - tak skal du have 

Er simpelthen så nervøs for alt fordi jeg har mistet før. Tak for beroligelsen 

nf er først på torsdag - og frygter det simpelthen. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Beem82

Anonym skriver:

Okay - tak skal du have 

Er simpelthen så nervøs for alt fordi jeg har mistet før. Tak for beroligelsen 

nf er først på torsdag - og frygter det simpelthen. 

Var så lidt

Kender selv alt for godt til nervøsiteten, min mand og jeg har også mistet og prøver derfor at tænke rationelt omkring mange ting, for at nervøsiteten ikke overtager. Så det jeg skrev til dig, er også noget vi siger til os selv, når vi bliver usikre omkring sex. Det virker nogen gange, andre gange ikke. Og så må vi bare prøve at være intime på andre måder

Mange gange held og lykke til nf, krydser fingre for du ser den lækreste lille livlige spire derinde <3 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Anonym trådstarter

Beem82 skriver:

Var så lidt

Kender selv alt for godt til nervøsiteten, min mand og jeg har også mistet og prøver derfor at tænke rationelt omkring mange ting, for at nervøsiteten ikke overtager. Så det jeg skrev til dig, er også noget vi siger til os selv, når vi bliver usikre omkring sex. Det virker nogen gange, andre gange ikke. Og så må vi bare prøve at være intime på andre måder

Mange gange held og lykke til nf, krydser fingre for du ser den lækreste lille livlige spire derinde <3 

Mange tak hvor er du sød 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.