Hvordan gør jeg det forbi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
5 svar
8 synes godt om
13. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja hvordan gør jeg det forbi med min søns far som er psykiskustabil, og har en ide om han vil gå helt amok osv hvis jeg gør det forbi  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Ja hvordan gør jeg det forbi med min søns far som er psykiskustabil, og har en ide om han vil gå helt amok osv hvis jeg gør det forbi  

Helt sikkert ikke alene.

Enten har du en bror/far/onkel eller flere der.. Bare sørg for ikke at være alene med ham, når du ved hvad han kan finde på. Sørg for din søn ikke er der, når du siger det,

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Helt sikkert ikke alene.

Enten har du en bror/far/onkel eller flere der.. Bare sørg for ikke at være alene med ham, når du ved hvad han kan finde på. Sørg for din søn ikke er der, når du siger det,

Synes også bare det virker så forkert at der skal være nogen der når det er. Faktisk håber jeg jo bare han går fra mig men da han er total tryghedsnarkoman sker det jo nok ikke 

Anmeld Citér

13. juni 2015

modesty

Synes også bare det virker så forkert at der skal være nogen der når det er. Faktisk håber jeg jo bare han går fra mig men da han er total tryghedsnarkoman sker det jo nok ikke 

Så gør det eventuelt et offentligt sted. Det behøver ikke nødvendigvis at være en café, men måske en park? Hvor der også er andre mennesker men hvor det stadig kan være en privat samtale.

Anmeld Citér

13. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå(det er mærkeligt), men når du ved hvad han kan finde på, havde jeg ikke turde at være alene med ham. Overhovedet...

Men har du en du snakker godt med, der kender til hans tilstand, der måske kan støtte dig, tage din søn, mens du siger det til din kæreste..

Anmeld Citér

13. juni 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hav en parat til at hente dig efter du har sagt det...

overvej at kontakte et kvindecenter/krisecenter og få deres hjælp...

eller din lokale mødrehjælp kan sikkert også hjælpe :)

Her i Roskilde har de alle mulige tilbud af hjælp hvis man har brug for hjælp :)

Pøj pøj med det og husk at du skal passe på dig selv så din søn ikke står alene bagefter....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.