3+5 skal testen ikke være positiv nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2015

hazel80

hej med jer

jeg er igang med min første ivf efter 4 iui. Jeg har officiel testdag den 17/6- 16 dage efter æu. Og det må jo så blive 4+2. Undrer mig egentlig over at det først er der, har fået samme mængde æl sprøjte som ved iui og der skulle jeg teste 4+0.

men burde testen ikke være positiv idag såfremt jeg er heldig? Den sygner nemlig relativt negativ:-(

Solskinshistorier/erfaringer søges

tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2015

l.kjoeller

Ikke nødvendigvis.  Svinget både fra person til graviditet  

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym

Eftersom du først har testdag om 4 dage må man gå ud fra at professionelle har vurderet at det først er der du kan regne med testens resultat. At begynde at gå og bekymre sig så længe før tid tjener intet formål.

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anpau

hazel80 skriver:

hej med jer

jeg er igang med min første ivf efter 4 iui. Jeg har officiel testdag den 17/6- 16 dage efter æu. Og det må jo så blive 4+2. Undrer mig egentlig over at det først er der, har fået samme mængde æl sprøjte som ved iui og der skulle jeg teste 4+0.

men burde testen ikke være positiv idag såfremt jeg er heldig? Den sygner nemlig relativt negativ:-(

tak

Med fire dage endnu til testdag, er der stadig håb krydser fingre for der sker lidt over weekenden

Anmeld Citér

13. juni 2015

tweety2060

Hvis du har fået ovitrelle kan den spille ind så ville først testet på testdagen

pøj pøj

Anmeld Citér

14. juni 2015

merichs

hazel80 skriver:

hej med jer

tak

Jeg har ved begge mine graviditeter, først kunne teste positiv relativt sent ☺ Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

20. juni 2015

hazel80

Den var negativ. Og nu bløder jeg mega meget. Som om jeg abortere:-(

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.