Fysisk og psykiske sygdomme og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. juni 2015

Tanja.mp

Hej piger.

Er der nogen herinde, som har bindevævssygdom eller ADHD/ADD, som får medicin, men er blevet uplanlagt gravid ?

Skal siges at jeg ikke ved om jeg er gravid, håber det bare er stress som giver mig symptomer.

Men for at gøre historien kort, så har jeg ikke været på prævention i snart et år, da jeg ikke må få ret meget prævention, så da jeg ingen kæreste havde, kunne det være lige meget. Men nu står jeg og har fået kæreste og vi har haft uansvarligt sex ( er jeg glad er vi ansvarlige nok og tager selvfølgelig barnet ) men er bange for at tag alt det medicin jeg får, da jeg er bange for at det skader barnet, hvis der er et. Er der nogen af jer som ved om det er meget skadeligt for barnet ?

Har testet, men den var negativ. Testede først positiv i uge 7 med min søn og derfor jeg er bekymret om det går lige så vel.

Har mistet 4 gange før,(kan skyldes min bindevævssygdom ) alle uplanlagte graviditeter på prævention, derfor jeg er usikker om dette kan være endnu en uplanlagt graviditet.

På forhånd tak.

Den fortvivlede mor.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg ville nok snakke med lægen.

Anmeld Citér

12. juni 2015

Tanja.mp

Meyer skriver:

Jeg ville nok snakke med lægen.

Har været omkring dem, da jeg har meget ondt i underlivet, sådan stikken. Men har lige været ude og blive klippet pga. celleforandringer D. 28 maj, så hun tjekkede om der kunne være det, men det så fint ud. Og hun nævnte at hvis det fortsætter om et par dage skal jeg kontakte igen, da jeg skulle have mit menstruation i onsdags.

Så kontakter på tirsdag eller torsdag, hvis det ikke er kommet. Hun er desværre kun på halv tid min læge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.