3+4 graviditetstest nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2015

ErDetSnartNU

MMOGM skriver:

Hvis du kigger på datoen for tråden, så lavede hun opslaget D 12/6, igår var det D 19/6, så det kan jo være hun er ventet og var til lægen igår....  

My bad - og undskyld til trådstarter Jeg synes bare ofte man læser herinde om folk som styrter til lægen så snart der er det mindste tegn på graviditet hvilket i mine øjne er en uskik. Nu ved vi ikke hvordan og hvornår TS tog til lægen men jeg står stadig ved at hvis hun var 3+4 d. 12. og var til lægen d. 18. (indlægget er skrevet lidt over midnat d. 19.) så ville hun stadig kun være gået 3 dage over tid (hvis hun da ikke havde fået sin mens) og så synes jeg stadig det er meget tidligt at rende til lægen for at få tjekket for en graviditet hvis en almindelig test siger negativ. 

Men igen - vi behøver jo heller ikke være enige om hvordan samfundets ressourcer skal fordeles. Jeg foretrækker bare at de bruges på ældre/børn/uddannelse i stedet for på utålmodige folk som ikke selv kan aflæse en graviditetstest 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

MMOGM

ErDetSnartNU skriver:

My bad - og undskyld til trådstarter Jeg synes bare ofte man læser herinde om folk som styrter til lægen så snart der er det mindste tegn på graviditet hvilket i mine øjne er en uskik. Nu ved vi ikke hvordan og hvornår TS tog til lægen men jeg står stadig ved at hvis hun var 3+4 d. 12. og var til lægen d. 18. (indlægget er skrevet lidt over midnat d. 19.) så ville hun stadig kun være gået 3 dage over tid (hvis hun da ikke havde fået sin mens) og så synes jeg stadig det er meget tidligt at rende til lægen for at få tjekket for en graviditet hvis en almindelig test siger negativ. 

Men igen - vi behøver jo heller ikke være enige om hvordan samfundets ressourcer skal fordeles. Jeg foretrækker bare at de bruges på ældre/børn/uddannelse i stedet for på utålmodige folk som ikke selv kan aflæse en graviditetstest 

Er enig i at man ikke bare skal styrte til lægen for at få be/afkræftet en graviditet, men nu kunne det jo være at ts's læge gerne selv ville se hende  hun har svaret i nat, ergo kunne hun jo have været til lægen igår, altså D 19. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Malene1994

ErDetSnartNU skriver:

Tog du til lægen for at få testet om du var gravid - endda 3 dage inden forventet menstruation?! Pludselig forstår man godt hvorfor nogle vil have brugerbetaling på lægebesøg - det er da godt nok vild spild af samfundets ressourcer! Mange kan ikke engang teste positivt for deres reelle testdag, og nogle endda først flere dage efter. 

Nu var det sådan at jeg faktisk ventede .. Så hvis du læser hvornår jeg skrev hvad, så ville du opdage det .. Så synes ikk at den kommentar hører nogle steder hjemme .. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Malene1994

Nu er det sådan at min læge gerne ville se mig, da jeg har stået præcis sådan her sidste år, hvor jeg ikk kunne teste positiv men det kunne de.. 

Men går stadig og venter på at jeg får min mens, da den self ikk er dukket op endnu.. Der går 14 dage mindst, før jeg tager kontakt til min læge igen, men så skal der også gerne være sket noget inden.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.