Læge besøg? Søger tryghed !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juni 2015

llandersen

Hejsa! 

Jeg har været nede hos lægen (i torsdag) og fået bekræftet min graviditet. Nu skal jeg til læge på torsdag for at have en samtale m. min læge og have taget blodprøver. Hvad andet / hvad sker der til dette første læge besøg? 

- på forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2015

migxher

Han spørger ind til evt. Sygdomme o familien, sukkersyge, om dit job gør dig særlig udsat, vejer dig og måler blodtryk. ikke det helt vilde. Og så skal du jo have lavet vandrejournal. 

Jeg var ung(20 år) så han spurgte også lidt ind til om det var planlagt, om jeg var sammen med faren osv

Anmeld Citér

13. juni 2015

llandersen

migxher skriver:

Han spørger ind til evt. Sygdomme o familien, sukkersyge, om dit job gør dig særlig udsat, vejer dig og måler blodtryk. ikke det helt vilde. Og så skal du jo have lavet vandrejournal. 

Jeg var ung(20 år) så han spurgte også lidt ind til om det var planlagt, om jeg var sammen med faren osv

Får jeg virkelig lavet vandre journal så tidligt?  Og jeg er jo heller ikke selv andet end bette 20 år, men tak for svar! Dejligt lige at vide hvad man kan forvente. 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er forskelligt hvornår de opstarter vandrejournal. Mine blev lavet i uge 9 mener jeg. Samtidig med blodprøver til nf scanningen. 

Men ja, det er bare noget med at tale om om du/i har et godt netværk fx (primært et spørgsmål til yngre forældre tror jeg) hvad i laver til daglig, sygdomme i familierne osv. Ikke noget videre nervepirrende 

Anmeld Citér

13. juni 2015

llandersen

Mor11 skriver:

Det er forskelligt hvornår de opstarter vandrejournal. Mine blev lavet i uge 9 mener jeg. Samtidig med blodprøver til nf scanningen. 

Men ja, det er bare noget med at tale om om du/i har et godt netværk fx (primært et spørgsmål til yngre forældre tror jeg) hvad i laver til daglig, sygdomme i familierne osv. Ikke noget videre nervepirrende 

Dejligt at vide. 1000 mange tak for svar. 

Anmeld Citér

13. juni 2015

migxher

llandersen skriver:

Får jeg virkelig lavet vandre journal så tidligt?  Og jeg er jo heller ikke selv andet end bette 20 år, men tak for svar! Dejligt lige at vide hvad man kan forvente. 

Min blev lavet sammen med blodprøverne. Jeg jeg var i uge 8

Anmeld Citér

13. juni 2015

llandersen

migxher skriver:

Min blev lavet sammen med blodprøverne. Jeg jeg var i uge 8

Det var sørme hurtigt.  Ville da være dejligt hvis det var tilfældet her!

Anmeld Citér

13. juni 2015

Milas14

Her hvor jeg bor er det først i uge 10 Der bliver lavet vandrejournal og taget blodprøver, og målt BT osv.

Anmeld Citér

13. juni 2015

llandersen

Milas14 skriver:

Her hvor jeg bor er det først i uge 10 Der bliver lavet vandrejournal og taget blodprøver, og målt BT osv.

Jeg er bare kun omkring uge 5 nu, så synes det er meget tidligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.