Nf + køn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2015

Anonym trådstarter

Altså... Jeg har fået at vide at man ikke kan se køn til NF scanning som vi skal til lige om lidt, MEN mange af mine bekendte mv siger at de godt kan ane det og nogle gætter på det?

Har I oplevet at få kønnet at vide til NF?

Troede først det var efter 14+0 man kunne se det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2015

JH12

Det har været fuldstændigt umuligt at se til de 3 NF scanninger jeg har været til.. 

Anmeld Citér

12. juni 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Altså... Jeg har fået at vide at man ikke kan se køn til NF scanning som vi skal til lige om lidt, MEN mange af mine bekendte mv siger at de godt kan ane det og nogle gætter på det?

fosternes køn er ret ens der, de kigger efter en steg, om den peger op eller ned/lige ud. Dem der scanner gætte rnogle gange, men det er jo ikke 100% sikkert. men det skader ikke nogen at gætte

Anmeld Citér

12. juni 2015

MetteT

Vi kunne se det til vores nf ved vores dreng.. Min mand spurgte om det ikke godt kunne se ud som om det var en dreng og det sagde scanningsdamen ja til, hun syns også det så ud til at være en dreng.. Men hun ville ikke sige det 100%.. Og jeg kunne ikke se en skid.. 

Anmeld Citér

12. juni 2015

MetteT

MetteT skriver:

Vi kunne se det til vores nf ved vores dreng.. Min mand spurgte om det ikke godt kunne se ud som om det var en dreng og det sagde scanningsdamen ja til, hun syns også det så ud til at være en dreng.. Men hun ville ikke sige det 100%.. Og jeg kunne ikke se en skid.. 

Og det blev en dreng... Så meget at han faktisk sidder i aften, som 4 årig og hellere vil se fodbold (Kasakhstan og Tyrkiet) end Disney sjov.. 

Anmeld Citér

12. juni 2015

FamilenStorm

Vi fik at vide at sandsynligheden for at det var en dreng vi ventede os var stor.. Men til en kønsscanning i uge viste det sig så at være en lille prinsesse.. Så her tog hun fejl :-)

Anmeld Citér

13. juni 2015

NBNixen

Anonym skriver:

Vi venter vores første barn - er 28+1 I dag . . Da vi var til Nakkefoldscannning da jeg var 12+0 uger henne sagde vores scannings læge at vi ventede os en lille pige, men han ville ikke sige det med sikkerhed selvom han dog mente det 90% . . Da jeg var 16+3 havde vi lige brug for en tryghedsscanning som så endte med at blive en kønsscanning I stedet . . Fik hende der scannede mig det mest perfekte billede på at det ikke var en pige som han mente til Nakkefoldscannningen, men at det er en lille dreng vi venter os  

Jeg ville nok ikke stole på kønnet til en Nakkefoldscannning  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.