Sex efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. september 2009

Dansker i England

Hvornår havde I sex efter I havde født - og gjorde det ondt? Jeg fødte her den 4. september, er næsten stoppet med at bløde, og er begyndt at tænke på at have et sexliv igen. Men jeg ville bare høre, om det er for tidligt, og hvad jeg kan forvente af smerter mm. På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Muffinmus

hmm...først 8 uger efter, jeg lægen havde godt kendt stellet til 8 ugers us

Anmeld

13. september 2009

mor_sabina

Dansker i England skriver:

Hvornår havde I sex efter I havde født - og gjorde det ondt? Jeg fødte her den 4. september, er næsten stoppet med at bløde, og er begyndt at tænke på at have et sexliv igen. Men jeg ville bare høre, om det er for tidligt, og hvad jeg kan forvente af smerter mm. På forhånd tak for svar

Tillykke med den lille
Tror min sp siger at man er hel efter 4 uger så indtil da skal man huske kondom, men hvis du føler dig klar så bare klø på. Jeg blev syet meget og var ret øm i et par uger efter.
1. gang efter synes jeg det var lidt tørt men faktisk slet ikke værst Glidecreme skulle være en god ide har jeg ladet mig fortælle.
Held og lykke

Anmeld

13. september 2009

Tina2

1. gang gik der 3½ uger (blev syet meget) og 2. gang gik der 6 uger. Gjorde meget ondt 2. gang og det tog rimelig lang tid inden det blev sådan rigtig godt igen.....

Anmeld

13. september 2009

LotteGabriella

Dansker i England skriver:

vi havde først sex efter 1 måned, da jeg ikke rigtig følte mig klar før og jeg blødte i næsten 3 uger

Anmeld

13. september 2009

karina1980

1 gang gik der 8 -9 uger og anden gang gik der 5 uger og det gjorde lidt ondt de første par gang

Anmeld

13. september 2009

Ayasmor

her gik der 3½ mdr.. mærkede ingen smerter overhovedet, men var meget nervøs.. blødte også i 7 uger efter fødslen

Anmeld

13. september 2009

Nemesis

på 5 dagen var vi igang igen..men jeg fik også aks, så var jo ikke øm på samme måde. Havde også fået noget drop for at få livmoderen til at trække sig sammen, så blødte som et svin i 4 dage men så var det også slut.

:-) Sisse

Anmeld

13. september 2009

qp

Her gik der 2 mdr og det var sgu ikke specielt rart... gjorde lidt ondt og føltes lidt mærkeligt! Det jo klart når man næsten lige har født et barn (underlivet).  Men de efterfølgende gange var ok... Og NU er det fantastisk igen!!

Anmeld

13. september 2009

Knudsen

Jeg fødte her d. 7/8 og vi har ikke indviet understellet endnu.. Jeg har tænkt meget på det og luftet det med manden, men jeg er lidt nervøs..
Men der går nok ikke så lang tid. Jeg blødte i ca 4-5 uger denne gang..

Sidste gang mener jeg at der gik ca 6-7 uger og det var bestemt ikke rart første gang.. Så jeg frygter det også lidt denne gang..
Jeg har lidt svært ved at tænke på sex og føle mig sexet når jeg ammer.. Jeg kan kun se den øverste del af min krop som en malkemaskine og det er super synd for manden..

Held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.