Puha, der er mange ting..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg syntes virkelig der er mange ting for tiden, har lige været oppe og score mit første og nok os sidste 12-tal i sundhedsfagseksamen, når jeg har været til min afsluttende eksamen på onsdag, er jeg uddannet pæddagogisk assistent .. 

og hvad skal der så ske? 

Jeg har ikke fået noget arbejde endnu, har været til samtale på mit gamle praktik sted fik det ikke de siger de slår en til stilling op i den her måned og har sagt de syntes min ansøgning skal ligge i den bunke, er bare bange for jeg heller ikke får det .. det er på en skole og både sfo og skole leder er skiftet ud siden jeg var der, så det er ikke nogen fordel for mig.. har ikke prøvet været på dagpenge før, syntes det lyder så uoverskuligt...

vi vil os gerne have nummer 2, vores datter blev 2 i Februar og bruger heller ikke præventation længere, men hvis jeg så blev gravid nu, hvad så efter, jeg syntes det er så svært det hele, sidder bare og drømmer om nummer 2, sikret fast arbejde så vi kan få et hus istedet for den her dumme lejlighed vi bor i.. 

undskyld alle mine fustrationer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2015

EAF

Anonym skriver:

Jeg syntes virkelig der er mange ting for tiden, har lige været oppe og score mit første og nok os sidste 12-tal i sundhedsfagseksamen, når jeg har været til min afsluttende eksamen på onsdag, er jeg uddannet pæddagogisk assistent .. 

og hvad skal der så ske? 

Jeg har ikke fået noget arbejde endnu, har været til samtale på mit gamle praktik sted fik det ikke de siger de slår en til stilling op i den her måned og har sagt de syntes min ansøgning skal ligge i den bunke, er bare bange for jeg heller ikke får det .. det er på en skole og både sfo og skole leder er skiftet ud siden jeg var der, så det er ikke nogen fordel for mig.. har ikke prøvet været på dagpenge før, syntes det lyder så uoverskuligt...

vi vil os gerne have nummer 2, vores datter blev 2 i Februar og bruger heller ikke præventation længere, men hvis jeg så blev gravid nu, hvad så efter, jeg syntes det er så svært det hele, sidder bare og drømmer om nummer 2, sikret fast arbejde så vi kan få et hus istedet for den her dumme lejlighed vi bor i.. 

Det hele skal nok gå, træk vejret dybt og så tag en ting af gangen så skal du se det nok skal falde på plads 

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja, jeg prøver, den ene dag tænker jeg os " det skal nok gå" og næste dag tænker jeg vist al for meget

Anmeld Citér

12. juni 2015

EAF

Anonym skriver:

Ja, jeg prøver, den ene dag tænker jeg os " det skal nok gå" og næste dag tænker jeg vist al for meget

Det er også naturligt, fremtiden er jo uvis i en form du ikke kender til endnu så det kan virke og forekomme at være helt uoverskueligt, men det der skal ske, sker  og tillykke med dit flotte resultat og snart færdige uddannelse, sejt gået 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

og hvad skal der så ske? 

Du bliver nødt til at høre op med dig selv, hvad der er vigtigst. Er det at få nummer to nu, eller få fast arbejde? Det er de færreste der vil ansætte en gravid, da det jo bare er en udgift for dem. 

Så enten synes jeg du skal slå koldt vand i blodet og så vente med nummer to til du har fået fast job. Eller også må jobudsigten være lidt længere ude i fremtiden, og så får I nummer to nu. Det er kun dig selv der kan afgøre hvad du har mest lyst til/hvad der er behov for. 

Håber tingene falder på plads for dig

Anmeld Citér

14. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja, jeg må tænke mig om 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.