Sørgeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. september 2009

Vingummien

Ja min bedstemor blev indlagt i nat hun havde selv ringet 112 fordi hun ikke kunne trække vejret. De har nu undersøgt hende på kryds og tværs, har ikke selv besøgt hende da min mor frarådede det da hun ikke ser for godt ud og ikke har det for godt, så blev hjemme.

Har nu snakket med min mor og fik en update. Min bedste skal flyttes til skejby og skal have lagt et snit ind ved lungerne for at få vand væk derfra så hun kan få luft ordentlig. Hendes nyre er meget dårlige så hun skal nok i dialyse også, lægen havde aldrig set så tykke ben som hun havde og aldrig set så høje tal og det var godt hun blev indlagt og hun fik ringet. Er bare underligt, ved godt hun er en ældre dame på 79 men man vil jo gerne beholde dem for evig tid hvis man kunne, og så er jeg simpelhen så sart hvad sådan noget angår.
Er bare lidt træls hun skal flyttes for nu kan jeg ikke rigtig besøg hende, lidt øv.
Hun har altid betydet meget for mig, så håber de kan få hende frisk igen men bliver nok ikke 100% pga hendes alder desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

cille22

det var da godt at hun fik ringet inden hun blev dårliger, håber da hun kommer sig nogenlunde så i kan havde glæde af hende lidt år i nu, det er aldrig rart når dem man holder af bliver syge og svage.

Lige en lille cyber krammer til dig

hilsen cecilie

Anmeld

13. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Knus til dig - den slags er aldrig rart   Jeg håber du får lov at beholde hende lidt endnu

Anmeld

13. september 2009

anna-jonas

Hvorfor kan du ikke besøge hende, søde?? Bussen går da lige fra Randers til skejby sygehus..................sådan da.
Godt at hun blev flyttet, hun er i gode hænder derude.

Knus Mette

Anmeld

13. september 2009

Sweet1978

Ej stort knus - håber hun kommer igennem selvom hun ikke bliver ung igen

Anmeld

14. september 2009

Betina88

Øv , øv og atter øv ..  Håber virkelig du ka' beholde hende lidt endnu ..

Håber det går godt med hende i fremtiden ..

Anmeld

14. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Hvorfor kan du ikke besøge hende, søde?? Bussen går da lige fra Randers til skejby sygehus..................sådan da.
Godt at hun blev flyttet, hun er i gode hænder derude.

Knus Mette

Penge

Anmeld

14. september 2009

anna-jonas

suanne85 skriver:

Penge

Måske et lille brev ville varme hos hende...........

Anmeld

14. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Måske et lille brev ville varme hos hende...........

Ja det kunne være en god ide

Anmeld

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

til dig.... fingre for din bedstemor... nej man kan ikke beholde dem for altid... man ved det godt... men det gør ondt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.