Ja min bedstemor blev indlagt i nat hun havde selv ringet 112 fordi hun ikke kunne trække vejret. De har nu undersøgt hende på kryds og tværs, har ikke selv besøgt hende da min mor frarådede det da hun ikke ser for godt ud og ikke har det for godt, så blev hjemme.
Har nu snakket med min mor og fik en update. Min bedste skal flyttes til skejby og skal have lagt et snit ind ved lungerne for at få vand væk derfra så hun kan få luft ordentlig. Hendes nyre er meget dårlige så hun skal nok i dialyse også, lægen havde aldrig set så tykke ben som hun havde og aldrig set så høje tal og det var godt hun blev indlagt og hun fik ringet. Er bare underligt, ved godt hun er en ældre dame på 79 men man vil jo gerne beholde dem for evig tid hvis man kunne, og så er jeg simpelhen så sart hvad sådan noget angår.
Er bare lidt træls hun skal flyttes for nu kan jeg ikke rigtig besøg hende, lidt øv.
Hun har altid betydet meget for mig, så håber de kan få hende frisk igen men bliver nok ikke 100% pga hendes alder desværre.
Anmeld