Ppille stop - forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2015

Brunette-92

Hej

Stoppet på ppiller omkring 5-7 maj og fik min mens allerede den 13 maj. Kan jeg regne med at ppillerne allerede er ude af kroppen eller hvordan?
Jeg har endnu ikke fået anden mens. men ved selvfølgelig heller ikke om det er ppillerne der driller.
Kæresten og jeg ønsker et barn, men det må komme når det kommer. Stoppet på ppillerne da jeg ikke kan tåle dem pga migræne (andre ting er prøvet), og problemer med min mave.

Er det for tidlig at teste hvis jeg evt er gravid?

er ny i det med at stoppe på ppiller og hvilke bivirkninger det kan give og hvornår man kan teste og ikke teste .

god aften

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

ung-mor-2014

For nogle tager det måneder før cyklus er på plads, men så er der de personer som mig der bliver gravid efter første mens efter p-pille stop, så det er meget forskelligt fra person til person, og når man er 4+0 kan de fleste vist teste positiv men det kender jeg ikke så meget til

Anmeld Citér

12. juni 2015

Brunette-92

ung-mor-2014 skriver:

For nogle tager det måneder før cyklus er på plads, men så er der de personer som mig der bliver gravid efter første mens efter p-pille stop, så det er meget forskelligt fra person til person, og når man er 4+0 kan de fleste vist teste positiv men det kender jeg ikke så meget til

Jeg er bare i tvivl hvornår jeg sluttet på p-piller og om hvornår min næste mens gerne sku komme :-) 

føler mig kun gravid, pga jeg tisser meget og min lugtesans er lidt vild(ku slet ikke kysse min kæreste fordi han havde spist pizza fordi det lugtet), men havde selv lige spist det samme ;-) 

Anmeld Citér

12. juni 2015

ung-mor-2014

Brunette-92 skriver:

Jeg er bare i tvivl hvornår jeg sluttet på p-piller og om hvornår min næste mens gerne sku komme :-) 

føler mig kun gravid, pga jeg tisser meget og min lugtesans er lidt vild(ku slet ikke kysse min kæreste fordi han havde spist pizza fordi det lugtet), men havde selv lige spist det samme ;-) 

Ja så er det lidt svært

men prøv måske i næste uge eller om to uger, jeg havde ingen tegn i starten så vi regnede ikke med det var sket så hurtigt xD

nu jeg tænker efter havde jeg kun tegn da jeg var over halvvejs igennem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.