Min lille skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
9 svar
18 synes godt om
11. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har holdt hygge fridag med Alberte i dag, og bestemte at vi sku i Legoland, bare os 2. 

Hun er bare så sød og sjov! Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hvor er hum sød, og I ser ud til at have haft en rigtig hyggelig dag x

Anmeld Citér

11. juni 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg tager en Tivoli tur med min søn på lørdag helt alene! ( søster skal på lejr tur) Så synes du er lidt sej. Glæder mig til at nyde ham helt alene. Sød datter du har dig : ) 

Anmeld Citér

11. juni 2015

StineW79

PT skriver:

Hvor er hum sød, og I ser ud til at have haft en rigtig hyggelig dag x

Hun er nemlig bare mega kær og elsker bare når jeg ka lave ting med dem enkeltvis.

Glæder mig til thea får ferie, så jeg også ka ha hende for mig selv en hel dag og bare lave noget sjovt og ik planlagt! X

Anmeld Citér

11. juni 2015

StineW79

Aisha skriver:

Jeg tager en Tivoli tur med min søn på lørdag helt alene! ( søster skal på lejr tur) Så synes du er lidt sej. Glæder mig til at nyde ham helt alene. Sød datter du har dig : ) 

Jeg elsker også at lave ting med dem hver for sig, fordi der jo er næsten 4 års forskel på dem, så syntes det ka være svært at finde noget de begge syntes er sjovt i lige lang tid af gangen.

Her henter jeg nogen gange thea efter skole, tager en veninde med, også tager vi i legeland osv.

Elsker virklig at ha dem helt for mig selv en hel dag!

Er sikker på at i får en rigtig dejlig dag! Vh stine

Anmeld Citér

12. juni 2015

Mor til F

StineW79 skriver:

Har holdt hygge fridag med Alberte i dag, og bestemte at vi sku i Legoland, bare os 2. 

Hun er bare så sød og sjov! Vh stine

Hold nu op,  hvor er hun bare virkelig kær  Hun ser ud til,  at nyde turen i Legoland. Glæder mig til,  at jeg kan tage, sådan en tur med min datter 

Anmeld Citér

12. juni 2015

StineW79

BabyFreia skriver:

Hold nu op,  hvor er hun bare virkelig kær  Hun ser ud til,  at nyde turen i Legoland. Glæder mig til,  at jeg kan tage, sådan en tur med min datter 

Hun er nemlig en lille lækker fis og mega sjov! 

Det er så dejligt når de når en aldre hvor man ka lave ting "sammen" og hvor man ka snakke med dem om alle de ting man oplever osv!! Vh stine

Anmeld Citér

12. juni 2015

Maja88

Lækre tøs...

Hold da op hun er blevet stor..

Anmeld Citér

12. juni 2015

StineW79

Maja88 skriver:

Lækre tøs...

Hold da op hun er blevet stor..

3 år om 3 uger. Det er slet ik til at forstå!!

Undskyld jeg ik lige fik svaret tilbage den anden dag, har bare arbejde og været på kursus. Kommer du evt til Herning en af dagene? X

Anmeld Citér

13. juni 2015

Maja88

StineW79 skriver:

3 år om 3 uger. Det er slet ik til at forstå!!

Undskyld jeg ik lige fik svaret tilbage den anden dag, har bare arbejde og været på kursus. Kommer du evt til Herning en af dagene? X

Ja er ofte i Herning.. 3 år������er da ikke længe siden jeg stod med en lille baby i armene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.