Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JustHere skriver: Hvor langt er du henne nu og tager de stadig blodprøver, eller holder de sig til skanninger nu?
Hvor langt er du henne nu og tager de stadig blodprøver, eller holder de sig til skanninger nu?
Fik taget sidste bp. i onsdags, der var den steget til 17.000 så det er fint :)
jeg er 7+4 i dag..
Nuber det kun scanninger, frem til 16 uge
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Becks skriver: Fik taget sidste bp. i onsdags, der var den steget til 17.000 så det er fint :) jeg er 7+4 i dag.. Nuber det kun scanninger, frem til 16 uge
Det er simpelthen fantastisk nyt. Så meget din tur nu
l.kjoeller skriver: Det er simpelthen fantastisk nyt. Så meget din tur nu
Tak søde <3
Jeg tror på det, nu
Becks skriver: Tak søde <3 Jeg tror på det, nu
Hvor er det bare dejligt sødeste..
Jubiii hvor er det fantastisk har du set hjerteblink?
stort tillykke med den lille spire
tarkoflen skriver: Jubiii hvor er det fantastisk har du set hjerteblink? stort tillykke med den lille spire
Tak <3
Ja, har set hjerteblink 2 gange nu
Becks skriver: Tak <3 Ja, har set hjerteblink 2 gange nu
Hvor er det fantstisk! Jeg er så glad på dine vegne Nu er det endelig din tur til at få en fantastisk lille baby Det har godt nok også været en lang og sej kamp! Men jeg er sikker på det er det hele værd om 7 måneders tid
Jeg kom til, at tænke på dig, da jeg kørte hjem fra arbejde i dag. Hvordan har du det?
Hvordan går det med den lille spire?
MoarHvidovre skriver: Jeg kom til, at tænke på dig, da jeg kørte hjem fra arbejde i dag. Hvordan har du det?
Jeg har det rigtig godt <3 Pånær massiv kvalme om aftenen (skidt når man er aftenvagt)
Tak fordi du spørger <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128