BH hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2015

2721

Yurie skriver:

Ja, der har virkelig været nogen indlæg, og det er kun startindlægget, og så forsvinder personen, ind til der kommer et nyt indlæg, det er lige så mærkeligt som det sidste. Det her er dog det mærkeligste.

Jeg har godt lagt mærke til det, har valgt at ignore dem indtil nu, men det her skriger jo langt væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

lineog4

debattør-33995 skriver:

Hej ! Jeg er en pige, som lige er fyldt 11 år. Jeg synes der er ekstremt mange herinde, der overreagerer totalt ifht. Piger med bh! Jeg går i 5. Klasse og der er Mange piger der bruger bh - flest med 70A, men også en med 70D! Jeg bruger selv til hverdag bare bh/top i str. 36, men jeg ejer også 2 "rigtige" bh'er i 70A, der passer mig rigtig godt! Jeg har i laaang tid ønsket mig en bh, men min mor har aldrig snakket med mig om det. Jeg synes det var vildt pinligt at spørge min mor, og jeg ville have været blevet mega glad hvis hun en dag havde taget snakken om bh op sammen med mig. Jeg synes personligt - og det synes mine veninder også, at det er 1000 gange rarere at gå med bh. Jeg spiller meget fodbold i frikvarterene, så jeg synes det er virkelig rart at have lidt støtte og fastholding. OG FORSTÅ NU, AT DET ALTSÅ IKKE ER RART AT GÅ MED EN STRAM SPORTS-BH TIL HVERDAG! Vend jer til jeres piger bliver ældre! Vi vil faktisk Gerne blive ældre! - Og lad nu være med at tænke: "Jeg fik først bh da jeg var 17 år, så skal min datter også først have en dér"! Jeg synes lige I skal gå hjem og tykke lidt på det her! Jeg er en pige på 11 med en masse veninder, der har det præcis ligesom mig, så jeg skriver altså af lidt erfaring! MVH MIg !

Hvad du går i 5. Klasse er du formodentlig ikke lige fyldt 11 for så er du kommet er år for tidligt i skole  

Og du må gå i en klasse hvor pigerne er utroligt langt frem fysisk - jo jeg har en pige pige fyldt 12 i 5. Klasse så har da set hvordan de unge piger ser ud. 

Men skulle du nu være en pige lige fyldt 11 i 5. Klasse som er fysisk langt fremme, så synes jeg du skal tage snakken med din mor og ikke med ukendte mødre på er netside. Så tager jeg snakken med min datter...

Anmeld

11. juni 2015

TNBC

2721 skriver:

Jeg har godt lagt mærke til det, har valgt at ignore dem indtil nu, men det her skriger jo langt væk

Jeg forstår slet ikke hvad man får ud af det. Om det faktisk er et barn, der keder sig(ikke en på 11) men hvis det er et voksen menneske, oh good.

Der var en på min-mave, der var virkelig grov at høre på, og hvis vi sagde hende imod, var vi ludere og andet.. Hun skrev hun var 25.. Hun har seriøst brug for hjælp, hvis hun opfører sig på den måde.. (mener jeg)

Anmeld

11. juni 2015

TNBC

lineog4 skriver:

Hvad du går i 5. Klasse er du formodentlig ikke lige fyldt 11 for så er du kommet er år for tidligt i skole  

Og du må gå i en klasse hvor pigerne er utroligt langt frem fysisk - jo jeg har en pige pige fyldt 12 i 5. Klasse så har da set hvordan de unge piger ser ud. 

Men skulle du nu være en pige lige fyldt 11 i 5. Klasse som er fysisk langt fremme, så synes jeg du skal tage snakken med din mor og ikke med ukendte mødre på er netside. Så tager jeg snakken med min datter...

ret sikker på at det er en troll, da der har været mange indlæg med debattør-(og nye tal hver gang) men kun startindlæg, så er ret sikker på at vi ikke høre mere.

Anmeld

11. juni 2015

lineog4

Yurie skriver:

ret sikker på at det er en troll, da der har været mange indlæg med debattør-(og nye tal hver gang) men kun startindlæg, så er ret sikker på at vi ikke høre mere.

Tænker jeg også, synes bare en trold i det mindste bør have sine fakta på plads  

Anmeld

11. juni 2015

mpr

debattør-33995 skriver:

Hej ! Jeg er en pige, som lige er fyldt 11 år. Jeg synes der er ekstremt mange herinde, der overreagerer totalt ifht. Piger med bh! Jeg går i 5. Klasse og der er Mange piger der bruger bh - flest med 70A, men også en med 70D! Jeg bruger selv til hverdag bare bh/top i str. 36, men jeg ejer også 2 "rigtige" bh'er i 70A, der passer mig rigtig godt! Jeg har i laaang tid ønsket mig en bh, men min mor har aldrig snakket med mig om det. Jeg synes det var vildt pinligt at spørge min mor, og jeg ville have været blevet mega glad hvis hun en dag havde taget snakken om bh op sammen med mig. Jeg synes personligt - og det synes mine veninder også, at det er 1000 gange rarere at gå med bh. Jeg spiller meget fodbold i frikvarterene, så jeg synes det er virkelig rart at have lidt støtte og fastholding. OG FORSTÅ NU, AT DET ALTSÅ IKKE ER RART AT GÅ MED EN STRAM SPORTS-BH TIL HVERDAG! Vend jer til jeres piger bliver ældre! Vi vil faktisk Gerne blive ældre! - Og lad nu være med at tænke: "Jeg fik først bh da jeg var 17 år, så skal min datter også først have en dér"! Jeg synes lige I skal gå hjem og tykke lidt på det her! Jeg er en pige på 11 med en masse veninder, der har det præcis ligesom mig, så jeg skriver altså af lidt erfaring! MVH MIg !

Jeg kan sagtens forstå at det er rart at gå med bh hvis det er det alle gør, og kan endnu mere forstå det ikke er sjovt at gå med sports bh hele tiden hvilket jeg egentlig synes er helt grotesk.. 

Jeg går selv med bh, tror jeg fik min første bh som 13-14 årig? ene og alene af den grund at jeg ikke brød mig om at man kunne risikere at se nibble igennem trøjen  

Men jeg kan med min viden også være tilbage holdende omkring at give børn i så ung en alder bh uanset bryst størrelse, og kun ty til sports bh når der dyrkes sport. Ene og alene af den grund at bh'en ødelægger elastik effekten i huden ved brystet så man oplever at brystet mister fylde og derved kan komme til at hænge allerede fra en ung voksen alder og man derfor kun vil kunne opnå en pæn barm hvis man har bh på, fordi de muskler der skal holde brystet på plads aldrig bliver trænet når brystet bliver støttet på den måde.  

Og lige præcis på grund af det ville jeg nok forsøge at skubbe det så langt som muligt.. I dag er det jo så desværre set ilde at man går uden bh når man er ung.. Men man kunne måske nøjes med et par år endnu, at finde toppe til at have under en trøje eller lignende, hvor der er dobbelt stof omkring brystet? Det kan give følelsen af at have bh på, uden at det påvirker brystets elastiske evne  

Anmeld

11. juni 2015

Sprit25

Yurie skriver:

Jeg forstår slet ikke hvad man får ud af det. Om det faktisk er et barn, der keder sig(ikke en på 11) men hvis det er et voksen menneske, oh good.

Der var en på min-mave, der var virkelig grov at høre på, og hvis vi sagde hende imod, var vi ludere og andet.. Hun skrev hun var 25.. Hun har seriøst brug for hjælp, hvis hun opfører sig på den måde.. (mener jeg)

Hende med vesten og pædofili? 

Hun var grunden til jeg slettede mig derinde. 

Anmeld

11. juni 2015

Loa

Sprit25 skriver:

Omg what? 

Anmeld

11. juni 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Ja hendr. Er ret sikker på at hun er væk. 

Anmeld

11. juni 2015

TNBC

Loa skriver:

Omg what? 

Hun var  voldsom, at alle var pædofile, og hvis man sagde hende imod, var man en luder og andet. Hun var så mærkelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.