IUI og arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej de damer 

Hvad erfaring har i med IUI, er det mon ok at tage på arbejde bagefter eller SKAL man holde sig helt i ro? Vil jo helst have tankerne på noget andet så de næste 14 dage går hurtigt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

mpr

Anonym skriver:

Hej de damer 

Hvad erfaring har i med IUI, er det mon ok at tage på arbejde bagefter eller SKAL man holde sig helt i ro? Vil jo helst have tankerne på noget andet så de næste 14 dage går hurtigt. 

Mener ikke der er særlige forholds regler med IUI men mere med IVF og andre reagensglas behandlinger skal man holde sig lidt i ro, men så længe du ikke har noget hårdt arbejde burde det ikke være et problem  

Anmeld Citér

11. juni 2015

pastry26

Jeg har gennemgået IUI behandling, og fik ikke noget af vide om at jeg skulle holde mig i ro efterfølgende. Gik på arbejde som normalt. Tror der er noget om det ift IVF, men er ikke sikker.. 

Anmeld Citér

11. juni 2015

pastry26

... og jeg har i øvrigt en dreng på 2 år 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Anonym trådstarter

Det lyder godt så vil jeg tage på arbejde og håbe på det bedste. Det er vores første IUI så er meget spændt. 

Anmeld Citér

11. juni 2015

nielsen80

Jeg har kontorarbejde og har været på arbejde både efter IUI og IVF - på ægoplægnings dagen har jeg arbejdet op til en time inden og derefter holdt fri resten af dagen, men ellers ikke.

Så længe du ikke har fysisk krævende arbejde, tror jeg ikke, det er et problem overhovedet. Får du meget ondt, er det selvfølelig vigtigt at lytte til din krop, men under normale omstændigheder vil der ingen problem være.

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

Det var vist ikke så slemt at gå på arbejde efter inseminering. Står i hvert fald med en positiv graviditetstest nu 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Spirrevip

Anonym skriver:

Det var vist ikke så slemt at gå på arbejde efter inseminering. Står i hvert fald med en positiv graviditetstest nu 

STORT tillykke 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Hej de damer 

Man skal bare rejse sig og forsætte livet som før. Som de altid sagde.. Det er jo bare som at have sex

Anmeld Citér

28. juni 2015

Chellie

Jeg spurgte direkte, da jeg blev insemineret sidste fredag, fordi vi gerne ville ud og kigge på Copenhell, og jeg fik at vide, at jeg måtte gøre lige præcis, hvad der passede mig, så længe jeg ikke drak alkohol, eller fik for meget kulde om underlivet (pga risiko for blærebetændelse). Vi fik også at vide, at vi gerne måtte have sex, hvis vi følte for det 

Jeg venter så stadig på test-dag, så jeg aner ikke, om det har virket endnu. Det er også vores første forsøg ... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.