søger erfaringer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
21 svar
5 synes godt om
11. juni 2015

Kay

nogle der har erfaringer med engelske tøj størrelser?? 

både til børn og voksne?  skal snart afsted og vil helst ikke komme hjem med tøj til pigerne der er for småt (eller for stort til årstiden) og regner med at købe fødselsdags gave til manden der ovre så ville være ret at vide om man skal være obs på noget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

lillespir26

Sys jeg har hørt at man skal købe en str større end man ville i dk 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Carina:-)

Jeg har også hørt det med en str større- Men er det ikke pt ( tror jeg hun kalder sig) der bor i England? Tænker det må hun vide :)

Jeg ville også rigtig gerne en tur til London og bare shoppe har aldrig været der  så er lidt misundelig :)

Anmeld Citér

11. juni 2015

ung-mor-2014

Jeg kan lige i morgen prøve at kigge på mit tøj fra London, kan nemlig ikke helt huske det da jeg var det for to år siden

Anmeld Citér

11. juni 2015

TNBC

Kay skriver:

nogle der har erfaringer med engelske tøj størrelser?? 

både til børn og voksne?  skal snart afsted og vil helst ikke komme hjem med tøj til pigerne der er for småt (eller for stort til årstiden) og regner med at købe fødselsdags gave til manden der ovre så ville være ret at vide om man skal være obs på noget 

Nu bor jeg godt nok i Irland, men jeg købte tøj med hjem til min niece og nevø og jeg købte en størrelse større, for at være sikker på at det passede.

Jeg købte også et par bukser i H&M herover, den størrelse jeg køber derhjemme, og den passede bare ikke, alt for stram.

Så jeg ville helt sikkert købe en størrelse større. Og tænker, det er da også bedre at tøjet er for stort end for småt.. Og det bliver ikke voldsomt for stort.

Anmeld Citér

11. juni 2015

Kay

Carina:-) skriver:

Jeg har også hørt det med en str større- Men er det ikke pt ( tror jeg hun kalder sig) der bor i England? Tænker det må hun vide :)

Jeg ville også rigtig gerne en tur til London og bare shoppe har aldrig været der  så er lidt misundelig :)

Jeg glæder mig også helt enormt meget

Anmeld Citér

11. juni 2015

Kay

ung-mor-2014 skriver:

Jeg kan lige i morgen prøve at kigge på mit tøj fra London, kan nemlig ikke helt huske det da jeg var det for to år siden

Tak

Anmeld Citér

11. juni 2015

Kay

Yurie skriver:

Nu bor jeg godt nok i Irland, men jeg købte tøj med hjem til min niece og nevø og jeg købte en størrelse større, for at være sikker på at det passede.

Jeg købte også et par bukser i H&M herover, den størrelse jeg køber derhjemme, og den passede bare ikke, alt for stram.

Så jeg ville helt sikkert købe en størrelse større. Og tænker, det er da også bedre at tøjet er for stort end for småt.. Og det bliver ikke voldsomt for stort.

Helt klart bedre at det er for stort end for småt men lille My er noget mindre end Elna var så er specifikt  på jagt efter sommer tøj til hende da alt fra Elna i 74 er vinter tøj  men har en masse sommer tøj i str 80 men lille My bruger stadig kun 68 

Anmeld Citér

11. juni 2015

TNBC

Kay skriver:

Helt klart bedre at det er for stort end for småt men lille My er noget mindre end Elna var så er specifikt  på jagt efter sommer tøj til hende da alt fra Elna i 74 er vinter tøj  men har en masse sommer tøj i str 80 men lille My bruger stadig kun 68 

Ja det er besværeligt med de størrelser.. og børn fra forskellige tider.

Men hvis hun bruger 68 nu, og så ville jeg købe et(eller 2numre) større, for lige pludselig kan hun vokse d af det.

Anmeld Citér

11. juni 2015

Kay

Yurie skriver:

Ja det er besværeligt med de størrelser.. og børn fra forskellige tider.

Men hvis hun bruger 68 nu, og så ville jeg købe et(eller 2numre) større, for lige pludselig kan hun vokse d af det.

Ja der er jo kun 2 måneds forskel på dem men meget stor størrelses forskel i størrelse, lige fra fødslen af

men ja hvis jeg skulle shoppe sommer tøj til hende i Danmark ville jeg købe det i 74

måske jeg skulle tegne en dragt i 74 af og tage det med for at måle efter  

skal i forvejen havde lavet sådan en af deres fødder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.