Hej jeg søger nyt permanent hjem til disse 2 dejlige hunde.
Lidt info.
Den mindste hund hedder lady hun er 2 år gammel hun er fra maj mdr
Hun er en god blanding af 4 forskellige hunde bla. Dansk svensk gårdhund.
Hun er en dejlig stille og rolig hund der elsker opmærksom hun elsker at være uden for så det må godt være en familie der har masser af tid og er meget ude hun er en utrolig trofast hund og hun kan sagtens med små børn hun er meget toldmodig og går bare vist det bliver for meget når min 1åri datter river i hende
Den store hund hedder basse han er 4år gammel og er fra den 2/2
Han er en rotweiler / labrador blanding
Han ligner mest en rotweiler men har sindet som en labrador han er en glad aktiv hund der elsker at lege han er lige så god som dagen er lang han elsker at plaske rundt i vand
Han kan osse være meget stille og rolig når legen er forbi han har desværre allergi for husstøvmider som Gør han en gang i mellem slikker et lille hold på sin pote det får han noget midercin for Ca hver halve år. Men foderet kan osse Gøre meget.
Vi elsker begge hunde højt men vi har bare slet ikke tiden til dem og det er urolig synd derfor søger vi familier med masser af tid og overskud som virkelig vil elske hundene og passe godt på dem vi søger permanent hjem til dem de skal ikke smiders rundt til nye folk og vi kræver retten til at se hundene efter en mdr og så efter et halvt år for at se hvordan de har det.
Vi har haft dem begge fra hvalpe af.
Jeg kræver 1000kr for den lille
Og 1000kr for den store så det ikke er nogle usæriøse der tror de lige kan score en gratis hund.. !!
Vis en har interesse så kontakt mig her eller på mobilen 60166489
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér