Ouh ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
7 svar
1 synes godt om
10. juni 2015

Musen91

jeg ved godt hvornår OUH har ferie, men jeg kom til at tænke på hvis man nu er to dage fra æl når de d.2/7 går på ferie om de så aflyser eller om de den første uge bruger på at afslutte dem de kan nå? Er der nogen der ved det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

jeg ved godt hvornår OUH har ferie, men jeg kom til at tænke på hvis man nu er to dage fra æl når de d.2/7 går på ferie om de så aflyser eller om de den første uge bruger på at afslutte dem de kan nå? Er der nogen der ved det?

Hej Sabrina,

Har du fået svar på dit spørgsmål? Jeg forstår det ikke helt. De har sommerferie 30-32. Der er lukket tilmelding for lang og andre for behandlinger end kort fra 2. juli - men  ikke behandling. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Hej Sabrina,

Har du fået svar på dit spørgsmål? Jeg forstår det ikke helt. De har sommerferie 30-32. Der er lukket tilmelding for lang og andre for behandlinger end kort fra 2. juli - men  ikke behandling. 

Nej har jeg ikke. 

Altså det jeg mener er at hvis jeg nu fik mens idag og de f.eks scanner mig i slutningen af denne måned og kan se jeg vil komme ind over hvornår de har sommerferie om de så afbryder iui eller om de vil forsætte indtil insemineringen? 

Forstår du? Det lidt svært at forklare. 

30-32? 

Jeg fik da af vide de havde ferie fra d.2/7 til og med starten af august.

Anmeld Citér

14. juni 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Hej Sabrina,

Eller har jeg forstået det forkert? 

Lukker de bare for tilmelding d.2/7 og så holder først ferie længere henne eller? 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Eller har jeg forstået det forkert? 

Lukker de bare for tilmelding d.2/7 og så holder først ferie længere henne eller? 

De lukker for tilmelding - sidste mulighed 1.7 - så hvis du melder dig til inden den, så har de taget hensyn til du kan nå det

Når du at få mens inden? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. juni 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

De lukker for tilmelding - sidste mulighed 1.7 - så hvis du melder dig til inden den, så har de taget hensyn til du kan nå det

Når du at få mens inden? 

Ja det skulle jeg meget gerne! 

Altså den kan komme hverdag fra nu faktisk og den burde komme indenfor en uge, har en cyklus mellem 32-37 dage. Så krydser fingrer  

Hvordan går det med dig? 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Mulle0802

SabrinaSkov skriver:

Ja det skulle jeg meget gerne! 

Altså den kan komme hverdag fra nu faktisk og den burde komme indenfor en uge, har en cyklus mellem 32-37 dage. Så krydser fingrer  

Hvordan går det med dig? 

Super, så giver det lidt ro Vi holder pause men melder os nok til lang ICSI første mens efter 7. juli. Så der er lidt til. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Musen91

Mulle0802 skriver:

Super, så giver det lidt ro Vi holder pause men melder os nok til lang ICSI første mens efter 7. juli. Så der er lidt til. 

Ja heldigvis. For gik og stressede over jeg skulle have det så jeg kunne nå og afslutte inden d.2/7. Men pyha.

Ja der er lige et stykke tid til. Men tiden går stærkt her hen over sommeren og så er jeg sikker på det nok skal lykkedes 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.