SANIE89 skriver:
jeg har i dag snakket min min læge er først skridt på vejen mod behandling. Hun sender mig videre til Odense som jeg går ud fra er OUH.
hvir lang tid gik det fra jeres læge sende en henvisning til i fik brev fra klinikken ?
Er det noget sommerferie på OUH ? Tænker om det kan forhindre et brev snart.
Åh her har det kikset fuldstændig. Var ved lægen i midten af maj første gang. Skulle så op og have taget blodprøver ved næste menstruations 2 dag. (Mellem dag 2 og 4 bare). Ringer så til lægen og siger det er gjort, så hun kan sende en henvisning til Horsens. Efter 8 dage uden lyd, ringer jeg til lægen. De har sørme sendt henvisningen forkert, nemlig til karkirurgisk afdeling. Sekretæren siger hun vil sige det videre til min læge, og at hun ringer inden for et par dage. Efter yderligere at have ventet 4 dage, prøver jeg selv at ringe, men nu er telefonen lukket pga. sygdom. I går kunne jeg så se på sundhed.dk, at henvisningen stadig lå til det forkerte sted. Ringer til karkirurgisk afdeling bare lige for at være helt sikker. De kunne selvfølgelig ikke hjælpe mig, men hun ville sende henvisningen retur, så min læge kunne se den ikke var modtaget. I dag var min læges telefon stadig lukket, men kan dog se henvisningen er sendt det rette sted hen nu. Så jeg ringer til Horsens og får en tid i morgen. Er dog bange for, vi ikke kan nå at få en tid før efter sommer 
Anmeld
Citér