Ventetid fra læge til klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
9 svar
1 synes godt om
10. juni 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

jeg har i dag snakket min min læge er først skridt på vejen mod behandling. Hun sender mig videre til Odense som jeg går ud fra er OUH.

hvir lang tid gik det fra jeres læge sende en henvisning til i fik brev fra klinikken ? 

Er det noget sommerferie på OUH ? Tænker om det kan forhindre et brev snart. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

modesty

SANIE89 skriver:

jeg har i dag snakket min min læge er først skridt på vejen mod behandling. Hun sender mig videre til Odense som jeg går ud fra er OUH.

hvir lang tid gik det fra jeres læge sende en henvisning til i fik brev fra klinikken ? 

Det er meget forskelligt fra sted til sted. Typisk mellem 1-3 mdrs. ventetid.

Og ja, de fleste steder holder sommerferielukket. Men derfor kan du jo godt nå at få et brev med en dato inden da.

Anmeld Citér

10. juni 2015

SANIE89

Ventetiden på at komme u gang gør ikke så meget da jeg gerne skulle tabe 20 kg først. Så u ventetiden skulle det gerne kunne tabes. 

Håber på er brev inden for de næste uger, 1 mdr tid og håber på en tid om ikke alt for lang tid efter til samtale om vægt osv �� 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Krydserfingre

Hmm da vi tog til lægen og hun lavede en henvisning fik vi en tid på klinik ugen efter  

Anmeld Citér

10. juni 2015

Anpau

SANIE89 skriver:

Åh her har det kikset fuldstændig. Var ved lægen i midten af maj første gang. Skulle så op og have taget blodprøver ved næste menstruations 2 dag. (Mellem dag 2 og 4 bare). Ringer så til lægen og siger det er gjort, så hun kan sende en henvisning til Horsens. Efter 8 dage uden lyd, ringer jeg til lægen. De har sørme sendt henvisningen forkert, nemlig til karkirurgisk afdeling. Sekretæren siger hun vil sige det videre til min læge, og at hun ringer inden for et par dage. Efter yderligere at have ventet 4 dage, prøver jeg selv at ringe, men nu er telefonen lukket pga. sygdom. I går kunne jeg så se på sundhed.dk, at henvisningen stadig lå til det forkerte sted. Ringer til karkirurgisk afdeling bare lige for at være helt sikker. De kunne selvfølgelig ikke hjælpe mig, men hun ville sende henvisningen retur, så min læge kunne se den ikke var modtaget. I dag var min læges telefon stadig lukket, men kan dog se henvisningen er sendt det rette sted hen nu.  Så jeg ringer til Horsens og får en tid i morgen. Er dog bange for, vi ikke kan nå at få en tid før efter sommer 

Anmeld Citér

10. juni 2015

SANIE89

Håber også på en tid til samtale hurtigt for ligesom st vide man er i gang med noget. 

Det lyder godt nok øv �� må man spørge hvilket lægehus du har ? 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Musen91

SANIE89 skriver:

Ventetiden på at komme u gang gør ikke så meget da jeg gerne skulle tabe 20 kg først. Så u ventetiden skulle det gerne kunne tabes. 

Håber på er brev inden for de næste uger, 1 mdr tid og håber på en tid om ikke alt for lang tid efter til samtale om vægt osv �� 

OUH går på ferie d.2/7 til i starten af august så tror først du skal regne med og komme til samtale engang i august. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Anpau

SANIE89 skriver:

Håber også på en tid til samtale hurtigt for ligesom st vide man er i gang med noget. 

Det lyder godt nok øv �� må man spørge hvilket lægehus du har ? 

Var den til mig?

i så fald, så har jeg læge i Kolding. 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Mulle0802

Jeg fik af vide jeg ville få et brev inden for 2 ugers tid, da jeg ikke fik det ringede jeg ind til OUH og jeg var blevet "glemt" fik en tid og var til første samtale ca. 1 måned efter lægens henvisning, første cyklus derefter var vi igang, vi har nu været gennem to negative ICSI. Vi har valgt at holde pause, vi kan melde os ved næste mens efter 10. juli. (langt forløb) OUH har kun lukket uge 30-32.

Anmeld Citér

14. juni 2015

Anpau

Mulle0802 skriver:

Jeg fik af vide jeg ville få et brev inden for 2 ugers tid, da jeg ikke fik det ringede jeg ind til OUH og jeg var blevet "glemt" fik en tid og var til første samtale ca. 1 måned efter lægens henvisning, første cyklus derefter var vi igang, vi har nu været gennem to negative ICSI. Vi har valgt at holde pause, vi kan melde os ved næste mens efter 10. juli. (langt forløb) OUH har kun lukket uge 30-32.

Åh, så håber jeg snart den er der for jer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.