NF imorgen.... Er SÅ nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2015

Jn81

Ja, overskriften siger jo egentlig sig selv....  Skal til NF imorgen og er bare så SINDSYGT nervøs.... Tænker inde i mit hoved at alt er godt.... At alt er som det skal være.... Vi var til scanning i onsdags og der var liv og glade dage i de to små.... Men derfor alligevel... Puuuhhh.... Får nok ikke sovet så meget i nat....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Christine

FruNielsen81 skriver:

Ja, overskriften siger jo egentlig sig selv....  Skal til NF imorgen og er bare så SINDSYGT nervøs.... Tænker inde i mit hoved at alt er godt.... At alt er som det skal være.... Vi var til scanning i onsdags og der var liv og glade dage i de to små.... Men derfor alligevel... Puuuhhh.... Får nok ikke sovet så meget i nat....

Sådan får man det desværre nemt op til en skanning synes jeg 

Men selvfølgelig er alting godt! Og det bliver sikker rigtigt hyggeligt at se små babyspark når de ikke kan mærkes endnu. Held og lykke (som næppe er nødvendigt)

Anmeld Citér

10. juni 2015

A. Nonymsen

FruNielsen81 skriver:

Puuh har det lige sådan, skal også til NF imorgen, og frygter det.

har tidligere oplevet at der var misdannelser som først blev oplevet der, trods tidligere scanninger så den skal bare overståes 

held og lykke her fra, er sikker på alting er fint hos os begge, og det bare er nerver der taler 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Jn81

Christine skriver:

Sådan får man det desværre nemt op til en skanning synes jeg 

Men selvfølgelig er alting godt! Og det bliver sikker rigtigt hyggeligt at se små babyspark når de ikke kan mærkes endnu. Held og lykke (som næppe er nødvendigt)

Tak, hvor er du sød 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Jn81

A. Nonymsen skriver:

Puuh har det lige sådan, skal også til NF imorgen, og frygter det.

har tidligere oplevet at der var misdannelser som først blev oplevet der, trods tidligere scanninger så den skal bare overståes 

held og lykke her fra, er sikker på alting er fint hos os begge, og det bare er nerver der taler 

Uh altså... Så kan jeg godt forstå, hvis du er ekstra nervøs... Krydser for os begge... Er helt sikker på, at vi begge har positive opdateringer imorgen 

Anmeld Citér

10. juni 2015

5timesacharm..right?

Kan godt forstå din nervøsitet! Jeg skal til nf den 18.

jeg er røv hamrende nervøs! Jeg har mistet fire gange.  Jeg prøver også at fortælle mig selv at denne gang går det selvfølgelig godt. Nervøsiteten hører med, man holder jo allerede af det lilleliv ufatteligt meget! 

Jeg krydser i hvert fald alt jeg kan for dig og ønsker dig det bedste 

Anmeld Citér

11. juni 2015

A. Nonymsen

FruNielsen81 skriver:

Uh altså... Så kan jeg godt forstå, hvis du er ekstra nervøs... Krydser for os begge... Er helt sikker på, at vi begge har positive opdateringer imorgen 

Det satser vi på  

hvad tid skal du afsted?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.