Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
12 svar
2 synes godt om
10. juni 2015

Anonym trådstarter

Tog denne test idag og synes selv jeg kan ane en streg, men er lidt usikker. Hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Tog denne test idag og synes selv jeg kan ane en streg, men er lidt usikker. Hvad siger I?

kan godt ane en lille bitte smule. Er den kommet inden for tid? og kan du se om der er farve i? det er ret svært at fange på billeder

Anmeld Citér

10. juni 2015

Anonym trådstarter

kan godt ane en lille bitte smule. Er den kommet inden for tid? og kan du se om der er farve i? det er ret svært at fange på billeder

Der er en lille smule farve i af hvad jeg kan se. Jeg kiggede kun lige kort på den, da jeg tog den og kiggede så først efter 10 minutter og der var den her streg der altså.

Men af hvad jeg kan regne ud er jeg kun omkring 3+2, hvis jeg altså er gravid.

Anmeld Citér

11. juni 2015

MMOGM

Jeg kan godt se noget på den 

tror den ligner min test fra 3+2, jeg skilte dog min ad, så jeg bedre kunne se farven 

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anonym trådstarter

Billedet er nu godt nok taget et døgn efter anden test blev taget, men der var i hvert fald farve i lige da jeg tog den. Tror I godt at jeg kan tage det for gode vare?

Test nr to er taget med morgenurin, hvor test nr et er eftermiddags.

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

13. juni 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Billedet er nu godt nok taget et døgn efter anden test blev taget, men der var i hvert fald farve i lige da jeg tog den. Tror I godt at jeg kan tage det for gode vare?

Test nr to er taget med morgenurin, hvor test nr et er eftermiddags.

Jeg kender en der fik en positiv test efter lang tid, det endte desværre i en bio 

men tilgengæld kender jeg også en det fik en streg efter en halv time ca, som var gravid. Men synes det er svært at se på den test til venstre om der er noget  ved ikke om det er lyset? Vil du prøve at skille testene ad, og lægge billede op igen? 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Nicolinesommer

Min test ligner præcis din med den tynde streg og jeg tror ikke jeg er gravid. Blev så glad da jeg så den streg, men blev desværre også skuffet for ingen andre test har endnu vist noget. Så øser bare ud af min erfaring, men håber og krydser fingre for at du er mere heldig

Det skal lige siges at jeg skulle have mit lort i torsdags og det er stadig ikke kommet. Men alle test er negative. Og kan se det er en valmed du tester med og det var min også. Nu tester jeg kun med andre test og der kommer nemlig ikke nogen streg. Så tror måske de godt kan drille lidt de valmed test 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Jeg kender en der fik en positiv test efter lang tid, det endte desværre i en bio 

men tilgengæld kender jeg også en det fik en streg efter en halv time ca, som var gravid. Men synes det er svært at se på den test til venstre om der er noget  ved ikke om det er lyset? Vil du prøve at skille testene ad, og lægge billede op igen? 

Altså stregerne er kommet indenfor det tilladte tidsrum. Billedet er bare taget senere.

Når jeg skiller testene ad synes jeg stregen er mere tydelig.

Anmeld Citér

14. juni 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Altså stregerne er kommet indenfor det tilladte tidsrum. Billedet er bare taget senere.

Når jeg skiller testene ad synes jeg stregen er mere tydelig.

Jeg kan godt se streger på dem begge  håber den er der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.