Badetøj blebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
7 svar
2 synes godt om
10. juni 2015

Looni

Godaften.

Vi nærmer os efterhånden badesæsonen, og det er derfor herhjemme blevet tid til at indkøbe badetøj til lillemanden. 

Men, hvis man også har tænkt sig at bruge det i svømmehallen, SKAL det så være det der kaldes en blebadebuks? (Dem der sidder tæt om lårene) - er selvfølgelig godt klar over at de skal have de der vandtætte bleer på indenunder, men kan de fx godt "bare" have sådan en af de der badeheldragter med korte ærmer og ben, eller løse badeshorts ud over badebleen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

A. Nonymsen

Looni skriver:

Godaften.

Vi nærmer os efterhånden badesæsonen, og det er derfor herhjemme blevet tid til at indkøbe badetøj til lillemanden. 

Men, hvis man også har tænkt sig at bruge det i svømmehallen, SKAL det så være det der kaldes en blebadebuks? (Dem der sidder tæt om lårene) - er selvfølgelig godt klar over at de skal have de der vandtætte bleer på indenunder, men kan de fx godt "bare" have sådan en af de der badeheldragter med korte ærmer og ben, eller løse badeshorts ud over badebleen? 

Min datter har altid bare haft en bade ble på, så almindelige badebukser, og senere badedragt ud over. 

Der har aldrig været problemer til baby svømning ihvertfald

Anmeld Citér

10. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har også altid bare haft badeble på, også alm badedragt på. Vh stine

Anmeld Citér

10. juni 2015

Looni

A. Nonymsen skriver:

Min datter har altid bare haft en bade ble på, så almindelige badebukser, og senere badedragt ud over. 

Der har aldrig været problemer til baby svømning ihvertfald

Super 

Da vi gik til babysvømning havde vi nemlig et par af de blebadebukser man køber i svømmehallen - der sidder ekstremt tæt om lårene - de er praktiske, men de er altså bare ikke super tjekkede at se på.  

- og nu er han jo blevet så stor at han selv skal rende rundt, og så må man da godt være lidt smart 

Anmeld Citér

10. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har bare købt blebadebukser og regner ikke med at bruge engangsbadebleer

Men ja, badebleen og også nok i sig selv evt med en badebukser eller badedragt udover

Anmeld Citér

10. juni 2015

A. Nonymsen

Looni skriver:

Super 

Da vi gik til babysvømning havde vi nemlig et par af de blebadebukser man køber i svømmehallen - der sidder ekstremt tæt om lårene - de er praktiske, men de er altså bare ikke super tjekkede at se på.  

- og nu er han jo blevet så stor at han selv skal rende rundt, og så må man da godt være lidt smart 

Haha hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste der har det sådan. købte en fin badedragt til min datter da vi begyndte at skulle på stranden og havde inden der givet hende nogle blomstrede badebukser med frynser, min kæreste synes jeg var åndssvag, men ungen skal da se ordentlig ud 

Anmeld Citér

10. juni 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Det kommer helt an på svømmehallen. Nogle steder forlanger de BÅDE engangs badeble og badebuks udenpå. 

Nu går jeg til svøm med vores lille pige og begge dele igen. Badedragt er sødt men holder også på kulden efter min mening. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Looni

årgang84 skriver:

Det kommer helt an på svømmehallen. Nogle steder forlanger de BÅDE engangs badeble og badebuks udenpå. 

Nu går jeg til svøm med vores lille pige og begge dele igen. Badedragt er sødt men holder også på kulden efter min mening. 

Med badebukser, mener du så de der med stramme ben, eller bare at der noget udover badebleen?

Men det er i hvert fald udelukket at jeg kommer min søn i en badedragt, så det bliver i hvert fald ikke problemet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.