Har brug for lidt positive ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juni 2015

FrkHS

Har været igennem 7 iui-d.(er gift med en kvinde og derfor har vi donorsæd). Min sidste insemination var d. 28/5. Havde forventet mens igår d. 9/6 og BP i morgen d. 11/6.

idag er jeg så begyndt at pletbløde. Ikke meget. Og ikke med rigtig frisk blod, men der er dog stadig noget. Er selvfølgelig dybt ulykkelig fordi det her forsøg var det sidste iui inden ivf behandling og havde håbet på den var der denne gang.

Nogen der har blødt dagen inden testdag, men som alligevel var gravid? Har brug for lidt positive historier.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Carina:-)

Ja jeg blødte om mandagen og fredag havde jeg en positiv test.

Det var ikke som en mens men nok til at det kunne ses i trusser og på papiret. 

Jeg troede løbet var kørt så blev noget begejstret da der med det samme kom en tydelig streg :) 

Så indtil du evt står med det negative svar ville jeg tro det bedste. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

FrkHS

Jeg skal have taget blodprøve i morgen, så der får jeg svaret, men er begyndt at bløde mere nu, så tror desværre ikke på det.

Anmeld Citér

10. juni 2015

Carina:-)

FrkHS skriver:

Jeg skal have taget blodprøve i morgen, så der får jeg svaret, men er begyndt at bløde mere nu, så tror desværre ikke på det.

Æv :( 

Det er svært at sige noget der kan trøste for behandlingsverden er hård ,og hvis man ikke er en del af den kan man kun gisne men derudover aner man ikke hvad I gennemgår - Men håber det går hurtigt når først I er igang . 

Anmeld Citér

10. juni 2015

FrkHS

Carina:-) skriver:

Æv :( 

Det er svært at sige noget der kan trøste for behandlingsverden er hård ,og hvis man ikke er en del af den kan man kun gisne men derudover aner man ikke hvad I gennemgår - Men håber det går hurtigt når først I er igang . 

Behandlingsverdnen er rigtig øv at måtte være en del af. Vi har været igang siden september 2014 nu, uden nogle former for positive resultater. Håber selvfølgelig på at ivf er det der skal til, men er samtidig også skræmt over at skulle igang med det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.