Gravid, hvor langt henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. juni 2015

Jsch0904

Jeg er ny herinde. Jeg har i dag testet positivt på 3 tests - hvilket er meget glædeligt, da vi ellers havde fået afvide jeg måske ikke havde ægløsning i alle cykli. 

Jeg er dog meget i tvivl om, hvor langt jeg så er henne. Min sidstete mens var 14 april og jeg har det sidste år efter p-pille stop haft lange cykli på mlm 34-48 dage - dvs jeg er nu 9 dage over hvor langt min længste cyklus har været. Jeg har dog fået taget et progesteron blodprøve hos egen læge 21/5, som kun var 2,1 - så der har jeg jo ikke haft ægløsning endnu.. 

Nogle der har prøvet lignende, og har et bud på hvor langt jeg er henne?

Og så lige et billede af de 3 tests, som jeg synes er ret positive..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Rockertand

Jsch0904 skriver:

Jeg er ny herinde. Jeg har i dag testet positivt på 3 tests - hvilket er meget glædeligt, da vi ellers havde fået afvide jeg måske ikke havde ægløsning i alle cykli. 

Jeg er dog meget i tvivl om, hvor langt jeg så er henne. Min sidstete mens var 14 april og jeg har det sidste år efter p-pille stop haft lange cykli på mlm 34-48 dage - dvs jeg er nu 9 dage over hvor langt min længste cyklus har været. Jeg har dog fået taget et progesteron blodprøve hos egen læge 21/5, som kun var 2,1 - så der har jeg jo ikke haft ægløsning endnu.. 

Nogle der har prøvet lignende, og har et bud på hvor langt jeg er henne?

Og så lige et billede af de 3 tests, som jeg synes er ret positive..  

Tag en snak med din læge, om han mener, at der er indikation for terminsskanning.

Anmeld Citér

10. juni 2015

Jsch0904

Rockertand skriver:

Tag en snak med din læge, om han mener, at der er indikation for terminsskanning.

Men laver man den så "tidligt", hvis det er det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.