You are my sunshine, my only sunshine :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
2 svar
2 synes godt om
10. juni 2015

LeneKE

Hejsa

Det vers, der hedder "you are my sunshine, my only sunshine, you make me happy...." har stor betydning for mig og jeg kunne godt tænke mig at få det op på min væg i soveværelset - er der nogle, der har en ide til hvordan? jeg vil helst ikke have det som en wallsticker, men måske på lærred? sådan lidt aflangt, så det kan hænge over sengen...

MVH Lene

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Troldemommi

LeneKE skriver:

Hejsa

Det vers, der hedder "you are my sunshine, my only sunshine, you make me happy...." har stor betydning for mig og jeg kunne godt tænke mig at få det op på min væg i soveværelset - er der nogle, der har en ide til hvordan? jeg vil helst ikke have det som en wallsticker, men måske på lærred? sådan lidt aflangt, så det kan hænge over sengen...

MVH Lene

Det er også en rigtig smuk sang, jeg sang den tit for mine unger da de var babyer 

Jeg tror det vil se flot ud på lærred, men jeg ville nu vælge en wallstickers

Anmeld Citér

10. juni 2015

LeneKE

Troldemommi skriver:

Det er også en rigtig smuk sang, jeg sang den tit for mine unger da de var babyer 

Jeg tror det vil se flot ud på lærred, men jeg ville nu vælge en wallstickers

Tror også det ville se rigtig godt ud med en wallsticker - jeg har bare lige fået en ide om at jeg ikke vil have flere wallstickers i mit hjem

Tror jeg vil se om jeg kan finde en der kan male det på lærred og så fylde ud med lidt lyse farver...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.