For et stykke tid siden lavede jeg en tråd der handlede om at en af min svigermors veninder, giver rigtig fine gaver til vores børn, selvom vi kun har mødt damen en gang.
Nu har jeg fået snakket med min svigermor og at jeg syntes det var lidt for meget.
Vi fik en god lang snak, hun kan på den ene side godt forstå mig, at få gaver fra en nærmest fremmed dame er for nogen lidt grænseoverskridende, og dem er jeg så en af. men samtidig syntes hun også jeg skulle arbejde lidt med det, hun gør det jo kun i en god mening.
Men for at gøre det nemmere for mig vil hun sørge for at næste gang de er i danmark og besøger hende, så vil hun også sørge for at vi er der, (hun har haft os inviteret før hvor vi desværre ikke har kunnet, men det skal der laves om på nu)
Så kan jeg lære hende lidt bedre at kende, og hun kan se børnene og det er min svigermor meget sikker på at det vil bringe stor lykke. Da hun selv har et kompliceret forhold til sine egne børnebørn pga hendes svigerdatter.
Så nu er der snart ingen ko på isen mere 
Er irriteret over at jeg ikke har haft den snak med min svigermor før nu, nu kan jeg forhåbentlig snart lære at nyde den fremmede dames gaver til ungerne og også hendes selskab 
Anmeld
Citér