Nej vi fik desværre indet brev igår

Posten valgte simpelthen ikke at bringe post ud på vores rute igår. Efter at have været nede og kigge MANGE gange gik vi en runde i opgange og nabo opgangene og lurede ind gennem postkasserne og kunne derved konstatere at der ikke var blevet leveret post. ØV, ØV
Men vi fik hurtigt andet at tænke på for Marcus øhenbetændelse blev være og bredte sig til det andet øje og så fik han også feber. Vi var derfor et smut inde og runde vagtlæge som kunne konstatere at han har fået en virus og at lægen havde udskrevet nogle forkerte øjendråber. Så vi kørte et smut på apoteket købte de rigtige øjendråber samt nogle børnepanodil. I nat sov han i sengen hos mig da han ellers vågner hele tiden, men han var meget urolig og jeg fik derfor ikke sovet meget. Imorges kunne vi se at dråberne havde virket med desværer var feberen der stadig. Vi har lige lagt ham i seng, og inden da havde han en temp. på 39.8 så vi håber på at den er faldet imorgen.
Da jeg brugte begge mine barnsyge dage i sidste uge og Martin ikke kan blive hjemme imorgen tager jeg en fri dag imorgen og bliver hjemme med Marcus og så ringer jeg til sygehuset for at høre om de har fået svaret på første prøve da jeg ikke har tolmodighed til at vente på posten endnu en dag.
Anmeld