1. graviditet hård. - Hved med nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

(Ja ja, det er ikke så relevant for mig lige nu, men jeg er så skruk at jeg bliver bims hvis ikke jeg får svar på nogle af mine graviditets-relaterede spørgsmål )

Jer der havde en hård første graviditet, hvordan var nr 2? Lige så hård? Hårdere? Eller var det bedre?

Her tænker jeg hovedsageligt ifht graviditets gener som kvalme, bækkenløsning, lægkramper og sådan. Kan tænke mig til at det i det hele taget er hårdere at være gravid og tage sig af et barn samtidig end uden barnet

Min første (og indtil videre eneste) graviditet var rigtig hård med kvalme indtil uge 20 og bækkenløsning allerede fra uge 18-19 stykker. Og derefter nærmest alt hvad man kan forestille sig af gener med vand i kroppen, kramper flere gange i begge ben hver nat, halsbrænd og en masse smerte. 

Jeg vil forfærdelig gerne have mindst et barn mere (når jeg altså lige finder en mand der gider det og mig ) men er samtidig også lidt bange for at næste graviditet skal blive lige så slem. - Og for hvor stor risikoen er for at jeg får svangerskabsforgiftning, når nu det faktisk var begyndende da jeg blev sat igang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.