Melder mig på banen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. juni 2015

Chellie

Tja, så må jeg også melde mig herinde .. Ikke en dyt er der sket siden en enkelt bio sidste sommer, så nu kaster vi os ud i IUI... 

Nogen, der vil følges? Hvordan oplever I bivirkninger af hormonerne? Jeg er startet på Pergotime i weekenden, men ud over lidt kvalme hist og her, har jeg heldigvis ikke mærket noget særligt til det. Scanning på lørdag, og så må vi se, om det har udviklet sig nok ... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2015

FrkHS

Vil bare sige pøj pøj med din første iui

Er selv igang med min 7. Og sidste iui og har testdag på torsdag. Jeg håber inderligt i hurtigt har heldet med jer  

Anmeld Citér

9. juni 2015

Kærlighediminmave

Chellie skriver:

Tja, så må jeg også melde mig herinde .. Ikke en dyt er der sket siden en enkelt bio sidste sommer, så nu kaster vi os ud i IUI... 

Nogen, der vil følges? Hvordan oplever I bivirkninger af hormonerne? Jeg er startet på Pergotime i weekenden, men ud over lidt kvalme hist og her, har jeg heldigvis ikke mærket noget særligt til det. Scanning på lørdag, og så må vi se, om det har udviklet sig nok ... 

Velkommen til jeg er også begyndt på ny omgang hormon behandling. Oplever også kvalme humør svingninger os. Men alt dette er jo normalt. Vi er igang med andet forsøg

Anmeld Citér

10. juni 2015

Chellie

Pyha, held og lykke til jer begge! 7 forsøg er godt nok meget... Hvordan holder du modet oppe?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.