Åh, den kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. september 2009

Anonym trådstarter

Så sidder jeg her og smiler stort .. Men ved faktisk ikke hvad jeg smiler af, for det hele flasker sig jo ikke, som jeg ønsker det .. Men ..

.. Jeg har genoptaget kontakten til en gammel kammerat. Rigtig dejlig gut.
Vi har set meget til hinanden efter vi er begyndt at snakke sammen igen, men dog kun film aftner og hyggeligt selskab.
Her kommer problemet så .. Jeg er nok gået hen og blevet lidt smålun på ham. Eller nej, jeg ved det ikke

Han er VILDT "forelsket" i min søn, men er ikke klar til at få en kæreste. Som han selv siger så dummer han sig stadig for meget, når han er i byen, til at han vil have en kæreste, hvilket jeg synes er stort at ham kan indrømme.
Kan det være jeg bare er blevet "forelsket" i drømmen om den perfekte familie, netop fordi han er så glad for min søn, og så god til ham ?

Jeg havde jo aldrig troet at jeg ville finde en mand der kunne give min søn det mandlige forbillede, men her kommer "X" så dumpende og tager min søn helt ind til hjertet.
Så sent som igår sagde han "Lov mig at jeg altid vil være en stor del af jeres liv, og lov mig at jeg får lov til at din søn vokse op!"
^Hvordan skal den lige forståes ?

Anyways - Måtte bare lige lette mit hjerte .. Og så vil jeg tænke videre over , hvad jeg egentlig skal forholde mig til

Håber I alle har haft en god weekend, og at I får en god uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

anna-jonas

Manden siger det jo selv...........han er ikke klar til et forhold. Betragt ham som en god ven, og en god støtte til både dig og din søn. Lad tingene udvikle sig meget langsomt................måske han alligevel bliver klar, hvis du giver ham masser af tid og rum.

Glæd dig over at du har så god en ven.................det er ikke alle forundt.

Mette

Anmeld

13. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anna-jonas skriver:

Manden siger det jo selv...........han er ikke klar til et forhold. Betragt ham som en god ven, og en god støtte til både dig og din søn. Lad tingene udvikle sig meget langsomt................måske han alligevel bliver klar, hvis du giver ham masser af tid og rum.

Glæd dig over at du har så god en ven.................det er ikke alle forundt.

Mette

Yes - lige hvad jeg ville have sagt. Det er HAM der skal komme og byde sig til for evigt - du skal ikke invitere ham og så kan han vælge jer til eller fra.   Og en mand der endda direkte siger at han ikke er klar  - ER IKKE KLAR!!!

Anmeld

13. september 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Yes - lige hvad jeg ville have sagt. Det er HAM der skal komme og byde sig til for evigt - du skal ikke invitere ham og så kan han vælge jer til eller fra.   Og en mand der endda direkte siger at han ikke er klar  - ER IKKE KLAR!!!

Er udemærket godt klar over at han ikke er klar, og vil heller ikke prøve på noget. Problemet ligger i at jeg ikke ved om jeg er lidt små lun på HAM eller om jeg er smålun på ideen i den "perfekte" familie ..

Men det hele ordner sig vel nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.