Diarré, that to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
6 svar
3 synes godt om
8. juni 2015

Looni

Som overskriften lyder, hvad gør man når ens søn på 3. Døgn har meget dårlig mave (opkast og feber er heldigvis et overstået kapitel) men diarré fortsætter bare i uændret form 

Han nægter at spise banan (det plejer ellers ikke at være noget problem) jeg har endda prøvet at "snyde" ham med banan overtrukket med chokolade og så frosset på pind som en is - men min kloge dreng spiser da bare chokoladen og nægter så at spise bananen.. 

Han får havregrød og a38, men intet virker til at hjælpe, suk! - gode råd modtages med kyshånd.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg ville give ham det han har lyst til og så ellers sørge for at han får RIGELIGT med væske  

Væske er det vigtigste når han har diarré og så skal appetitten nok komme. 

God bedring 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Ved godt det er total upædagogisk, men chips (alm saltede), og rigtig coca cola er mit råd :-)

Anmeld Citér

8. juni 2015

Looni

AnjaHM skriver:

Jeg ville give ham det han har lyst til og så ellers sørge for at han får RIGELIGT med væske  

Væske er det vigtigste når han har diarré og så skal appetitten nok komme. 

God bedring 

Tak for tippet 

Men han både spiser og drikker faktisk fint - det er bare lige banan der kniber med. Hvilket jo er allerbedst mod dårlig mave..

Anmeld Citér

8. juni 2015

Looni

Mom skriver:

Ved godt det er total upædagogisk, men chips (alm saltede), og rigtig coca cola er mit råd :-)

Hehe ja, det er nok ikke lige hvad man normalt vil få anbefalet  - men det er da et forsøg værd, bortset fra at jeg har læst et sted, at drt er en skrøne at Coca cola hjælper, men må forsøge med saltchips - det klager han nok ikke over 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg ved at begge dele hjælper når vi herhjemme et turen igennem

Anmeld Citér

8. juni 2015

(august)

Kogt kold vand, da maven er meget følsom overfor det mindste når han er sådan en omgang i gennem også ellers bare hvad han har lyst til at spise

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.