Sommertøj der skjuler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
6 svar
6 synes godt om
8. juni 2015

Anonym trådstarter

Satser på at teste positiv på søndag og kom til at tænke på at vi ser vores familie ret tit men vil først fortælle det når vi har været til nf og set at den lever,  men hvordan skjuler man det lige hvis det bliver sommer, hvad gjorde i?  Link meget gerne til noget, for jeg er ikke ejer af sommertøj hvor det ikke kan ses i

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Satser på at teste positiv på søndag og kom til at tænke på at vi ser vores familie ret tit men vil først fortælle det når vi har været til nf og set at den lever,  men hvordan skjuler man det lige hvis det bliver sommer, hvad gjorde i?  Link meget gerne til noget, for jeg er ikke ejer af sommertøj hvor det ikke kan ses i

Jeg har satset på at teste positivt i over et år nu, det er ikke sket endnu. Jeg tror det er bedst man tænker over alt så noget når man HAR testet positiv  

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Jeg har satset på at teste positivt i over et år nu, det er ikke sket endnu. Jeg tror det er bedst man tænker over alt så noget når man HAR testet positiv  

Det var da træls for dig :/ men har du da også haft kvalme, boblen i underlivet og ømme bryster, selvom det ikke er lykkedes?  For det er derfor jeg tror det er lykkedes. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Det var da træls for dig :/ men har du da også haft kvalme, boblen i underlivet og ømme bryster, selvom det ikke er lykkedes?  For det er derfor jeg tror det er lykkedes. 

Jeps det oplever jeg næsten hver måned

Anmeld Citér

8. juni 2015

Krydserfingre

Jeg ville også vente med at planlægge outfit inden jeg havde testet 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Sissel

Tror godt du kan skjule maven indtil du er 12 uger henne.. Jeg kunne skjule min til uge 20 anden gang, og den vokser hurtigere jo flere gange man har været gravid.. Når du er 12 uger henne, er baby+moderkage på størrelse med en knyttet hånd, og den sidder helt nede bag ved skambenet. Så tror ikke det er noget du behøver at bekymre dig om

Anmeld Citér

8. juni 2015

lineog4

Løse stropkjoler fx 

og pøj pøj håber da du står i det dilemma i den her sommer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.