Jeg så mit lille brombær i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
6 svar
9 synes godt om
8. juni 2015

Becks

efter voldsomt mange smerter og stor blødning i fredags, kontaktede jeg vagtlægen.. De ville dog slet ikke tage mig ind, på trods af at det står i min journal! 

Jeg kom til en scanning i går, inde i Kbh... Og mit lille brombær var der stadig, 2,9 mm lang.. Det passer ok, ift. jeg var 5+5 i går :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Becks skriver:

efter voldsomt mange smerter og stor blødning i fredags, kontaktede jeg vagtlægen.. De ville dog slet ikke tage mig ind, på trods af at det står i min journal! 

Jeg kom til en scanning i går, inde i Kbh... Og mit lille brombær var der stadig, 2,9 mm lang.. Det passer ok, ift. jeg var 5+5 i går :)

Hvor dejligt at du fik set spiren igår

Jeg krydser  for at den bliver der 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Becks

MummiT skriver:

Hvor dejligt at du fik set spiren igår

Jeg krydser  for at den bliver der 

Tak :) <3

Ja, det håber jeg også 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Happiness

Åhhh hvor forfædeligt at du skulle opleve at bløde igen! Havde ellers håbet at du ville få en total ukompliceret graviditet denne gang  

Men GODT at alt er ok, hvornår skal du scannes igen?

Anmeld Citér

8. juni 2015

Babydrøm

Becks skriver:

Hvor dejligt du fik set spiren   for at alt går godt 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Becks

Happiness skriver:

Åhhh hvor forfædeligt at du skulle opleve at bløde igen! Havde ellers håbet at du ville få en total ukompliceret graviditet denne gang  

Men GODT at alt er ok, hvornår skal du scannes igen?

Jeg var overbevist om, at det var slut... Var fuldstændig, som de andre gange jeg havde aborteret :/ Men den blev der, mit lille mirakel <3

Jeg ved det ikke endnu, for jeg bliver stadig fulgt tæt med blodprøver... Men håber jeg får det at vide i morgen :) 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Becks

Babydrøm skriver:

Hvor dejligt du fik set spiren   for at alt går godt 

Tak <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.