Bobler i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2015

Nicolinesommer

Hej alle sammen!

Er der nogle af jer der har prøvet at have bobler i underlivet? Jeg har aldrig prøvet det før, men det føles ligesom når ens mave rumstere, men bare i underlivet. Hvis jeg er gravid er jeg minimum 3+4 henne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

Mettefpigen

Det er der nogle der mærker, men man kan også mærker bobler i maven hvis man f.eks. har lidt med tarmene...

Anmeld Citér

8. juni 2015

nenadol

Jeg tænker ikke at du ville kunne mærke bobler så tidligt. Men der er helt sikkert nogen der mærker bobler tror dog vi skal  hen omkring uge 8 eller herefter.

Krydser for at der er gevinst. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Linkaa

Et foster udvikles først i uge 5-6, og derfor vil du ikke kunne mærke noget der har relation til fosterbevægelser tidligst efter uge 8. Men hormonerne kan godt sætte gang i dine tarme, som derfor kan være ekstra aktive

Anmeld Citér

8. juni 2015

Nicolinesommer

Nej tænker nu heller ikke at det er fosteret jeg kan mærke, hvis jeg skulle være så heldig at være gravid. Bare mere at det kunne være et tegn på graviditet ved f.eks. luft i tarmen, som man mærket i underlivet hvis man er gravid. Eller også er jeg bare mere opmærksom på min krop, fordi jeg gerne vil være gravid og derfor tror jeg at jeg ikke har mærket det før

Kun tiden kan vise det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.