All Your single parents!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
8 svar
36 synes godt om
7. juni 2015

Sprit25

Jeg havde lykkeligt glemt hvor hårdt det er at være alene en hel dag med min datter uden planer! 

Hands Down to jer som gør det hver evig eneste dag!! Og nu vil jeg så vente på min mand kommer hjem med en velfortjent cola

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

Loa

Min mand arbejder temmelig meget, og jeg er tit alene med vores datter på knap 5... Jeg synes de sidste 5 år har været hårde, og ja, så tænker jeg på dem der er alene 100% af tiden........ 

Og så kender jeg endda én der er alene med tvillinger....

De mennesker må være gjort af et specielt stof

Anmeld Citér

7. juni 2015

Sprit25

Loa skriver:

Min mand arbejder temmelig meget, og jeg er tit alene med vores datter på knap 5... Jeg synes de sidste 5 år har været hårde, og ja, så tænker jeg på dem der er alene 100% af tiden........ 

Og så kender jeg endda én der er alene med tvillinger....

De mennesker må være gjort af et specielt stof

Helt enig! 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anja82

Min kæreste har været under uddannelse til mejerist (idag udd) og i perioder fra 6-14 uger var han på skole i Odense og boede der - pyha det har været hårdt og krævet en del ekstra planlægning for at nå det hele, så ja jeg tager også hatten af for jer singelmoms and -dads 

Anmeld Citér

7. juni 2015

lineog4

Var alene 16 uger med mine 3 - synes ikke fridagene var slemme, men hverdagen og hele koordinationen, nå mad, rydde op, vaske op, være overskudsagtig mens jeg var ved at segne.... Og så ud af huset hele tiden fordi den ene skal det og den anden det.... 

Hatten af for dem der er alene hele tiden...

Anmeld Citér

7. juni 2015

M&F&C

I er søde, kære damer �� - personligt er jeg alene med mine to piger. Jeg synes faktisk det er befriende at være det.... til trods for studier og børn der skal det ene og det andet - dertilhørende en masse planlægning, er det alene mig der kan beslutte hvem, hvad og hvornår.  

Jeg synes faktisk at dem der kan få et parforhold til at fungere, med børn, er seje...... Jeg har været for meget alene, og befinder mig for godt i rollen, til at skulle kunne give en mand kærlighed og opmærksomhed 

Anmeld Citér

8. juni 2015

kesuh

planlægning og struktureret hverdag, så kører den ;-) 

Men de dage hvor der ingen planer er. Jeg synes ikke de er så hårde igen, som nogle måske synes.. Vi har legetøj i hytten og en masse andet, så helt kedeligt bliver en dag uden planlægning ikke :-D 

Men jeg er enig med ovenstående,  dog så har jeg mine grunde til at forblive single pga studiet indtil videre hehe. Måske bagefter studie bliver der plads eller,  hvis en kvinde bare sparker benene væk under mig o.0

Anmeld Citér

8. juni 2015

Fremad

Var 110% alene med min datter...

har sendt manden på øvelse i udlandet i 14 dage, og FY FOR DEN jeg synes det er hårdt.. aner ikke hvordan jeg klarede alt selv før....

Anmeld Citér

14. august 2015

Nr. 4 på vej

Sprit25 skriver:

Jeg havde lykkeligt glemt hvor hårdt det er at være alene en hel dag med min datter uden planer! 

Hands Down to jer som gør det hver evig eneste dag!! Og nu vil jeg så vente på min mand kommer hjem med en velfortjent cola

Kære alle jer i parforhold.

jeg er alene med mine 4 børn, dog er den ældste voksen, så tusind tak for de fine ord Når det er sagt må jeg også sige til alle jer der er i parforhold at der er jo en grund til at man er blevet, eller valgt at blive alene. Når et parforhold går i stykker er det jo som regel fordi det ikke fungerede af en eller flere grunde og det er hårdt at være i noget der ikke fungerer, derfor tror jeg at de fleste single mødre/fædre kan nikke genkendende til at det er nemmere at være alene med børnene end at være i en familie hvor det ikke fungerer mellem mor og far. Så jeg tager hatten af for dem hvor det lykkedes at forblive i en familie med både mor og far under samme tag Og det er selvfølgelig at foretrække, betinget af at det er en kærlig, en ærlig og en respektfuld relation❤️❤️❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.