Jeg føler jeg bliver kvalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej

er der andre som har prøvet at have svært ved at trække vejret under søvn i graviditeten? 

Jeg føler jeg vågner op og har slugt luft og jeg hoster så meget efterfølgende at det virkelig brænder i halsen eller jeg har kaster op

gik på Google for at se om der var nogle svar men det var der ikke så håber i kan hjælpe mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

Sirius1981

Anonym skriver:

Hej

er der andre som har prøvet at have svært ved at trække vejret under søvn i graviditeten? 

Jeg føler jeg vågner op og har slugt luft og jeg hoster så meget efterfølgende at det virkelig brænder i halsen eller jeg har kaster op

gik på Google for at se om der var nogle svar men det var der ikke så håber i kan hjælpe mig 

Jeg er 33+5 og har virkelig svært ved at få luft om natten (derfor jeg lige er vågen nu, haha). Det er fordi han fylder så meget derinde, tror jeg 

Anmeld Citér

7. juni 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Hej

Ved ikke hvordan du sover men lig dig på siden da moderkagen + baby vægt mv trykker på den store blodåre der giver blod til dit hjerte man kan godt blive virkelig virkelig dårlig når det sker men det er ikke farligt bare man lige får vend sig på siden 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Sitrani

Anonym skriver:

Hej

Ja hvis jeg lå på ryggen.... men ellers ikke.. måske du har meget mavesyre?! Som så kommer op i halsen på dig når du ligger ned?

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Ved ikke hvordan du sover men lig dig på siden da moderkagen + baby vægt mv trykker på den store blodåre der giver blod til dit hjerte man kan godt blive virkelig virkelig dårlig når det sker men det er ikke farligt bare man lige får vend sig på siden 

Har siden uge 12 kun kunne ligge på siden helst venstre

ryggen det gør ondt at ligge på 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Ja hvis jeg lå på ryggen.... men ellers ikke.. måske du har meget mavesyre?! Som så kommer op i halsen på dig når du ligger ned?

Jeg døjer meget med halsbrand og brækker jeg mig så er det som regel mavesyre mv der kommer op

Anmeld Citér

7. juni 2015

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg døjer meget med halsbrand og brækker jeg mig så er det som regel mavesyre mv der kommer op

Jeg tænker nemlig at når du vågner af det og så skal hoste bagefter, ku det måske være det?! Ellers, som de andre skriver, så kan baby fylde så meget, at det presser på de indre organer og dermed også lunger, samt den store pulsåre ved ryggen, som forsyner hjerne osv. med ilt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.