Appetitspring eller bliver han bare ikke mæt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
11 svar
8 synes godt om
6. juni 2015

Anonym trådstarter

Min søn på 24 dage har idag spist med max halvanden times mellemrum - det vil sige konstant! Han har max sovet 1,5 - 2 timer fordelt på hele dagen siden 8-9 tiden imorges... 

Er det appetitspring eller bliver han ikke mæt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

Fremad

Anonym skriver:

Min søn på 24 dage har idag spist med max halvanden times mellemrum - det vil sige konstant! Han har max sovet 1,5 - 2 timer fordelt på hele dagen siden 8-9 tiden imorges... 

med den alder tror jeg bestemt det er appetitspring....

og hygge ;-) 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

med den alder tror jeg bestemt det er appetitspring....

og hygge ;-) 

Hvor længe vare er appetitspring ?

Anmeld Citér

6. juni 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Indtil min datter blev 6 måneder, ammende jeg hende med ca 2 timers mellemrum, det meste af døgnet. Jeg tror simpelthen ikke på at man kan amme for meget, eller at barnet ikke bliver mæt, da amning også handler om andet end mad. 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Anonym skriver:

Hvor længe vare er appetitspring ?

Jeg synes typisk det varer 2-3 dage. Og det er helt normalt, omend lidt belastende for moren. Ligger han ikke og småsover under amningen?

Når han bliver 4,5-5 uger kommer der er tigerspring, der vil du sikkert opleve det samme igen.

Anmeld Citér

6. juni 2015

Anonym trådstarter

Lomm skriver:

Jeg synes typisk det varer 2-3 dage. Og det er helt normalt, omend lidt belastende for moren. Ligger han ikke og småsover under amningen?

Når han bliver 4,5-5 uger kommer der er tigerspring, der vil du sikkert opleve det samme igen.

De sidste 5-7 minutter af amningen små blunder han og når jeg så ligger ham fra mig så vågner han og er frisk

Anmeld Citér

6. juni 2015

modesty

Anonym skriver:

De første måneder (eller 4!) er der bare ingen regler. Alt er uforudsigeligt og der er ikke noget der hedder normalt.

Men det du beskriver, lyder normalt. 

Anmeld Citér

6. juni 2015

April mor

Her spiser min datter hver time undtaget om natten, og hun er snart 8 uger (: så det er meget normalt.

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

Hvis ikke det var fordi han blev mæt havde det vel fortsat om natten, ikke??

for han har sovet hele natten 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Sprit25

Jeg ved ikke voldsomt meget om amning. Men jo når han har sovet hele natten er han mæt.

medmindre: han taber sig eller virker sløv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.