Babyklister?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen der har erfaringer med babyklister? Og som kan fortælle mig om præcist hvad det er og hvordan det fungerer?

Vi har nu prøvet at lave en 2'er i 11 måneder, og jeg må da ærligt indrømme at jeg efterhånden er ved at give op 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Er der nogen der har erfaringer med babyklister? Og som kan fortælle mig om præcist hvad det er og hvordan det fungerer?

Vi har nu prøvet at lave en 2'er i 11 måneder, og jeg må da ærligt indrømme at jeg efterhånden er ved at give op 

Hvad mener du helt præcis med babyklister? Nogle kvinder får en nærmest æggehvidelignene udflåd, som er er meget elastisk og kan trækkes mellem et par fingre, når de har ægløsning. Andre får små niv i enten højre eller venstre side i maven. Nogle mærker slet ingenting. Så den eneste måde hvorpå du kan være helt sikker på om du har ægløsning, er ved at teste med ægløsningstests. 

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Hvad mener du helt præcis med babyklister? Nogle kvinder får en nærmest æggehvidelignene udflåd, som er er meget elastisk og kan trækkes mellem et par fingre, når de har ægløsning. Andre får små niv i enten højre eller venstre side i maven. Nogle mærker slet ingenting. Så den eneste måde hvorpå du kan være helt sikker på om du har ægløsning, er ved at teste med ægløsningstests. 

Jeg mener sådan noget her

http://www.helsehelse.dk/produkter/121-homoeopatiske-kombinationsprod/6602-fructus-femina--populaert-kaldet-babyklister50-ml/

Jeg kan bare ikke rigtig finde ud af om det er noget man bruger ved kunstig befrugtning eller om alle kan bruge det

Anmeld Citér

12. juni 2015

Nicolinesommer

http://www.helsehelse.dk/produkter/121-homoeopatiske-kombinationsprod/6602-fructus-femina--populaert-kaldet-babyklister50-ml/

Jeg kan bare ikke rigtig finde ud af om det er noget man bruger ved kunstig befrugtning eller om alle kan bruge det

Det virker som om at man bruger det, hvis man har haft en spontan abort. Så jeg tror godt du kan bruge det uden at være i behandling, men ud fra det link du har skrevet tror jeg kun at man bruger det ved spontane aborter. 

Ellers har jeg hørt godt om vitex, hvis det bare er fordi du gerne vil have lidt ekstra vitaminer til at hjælpe befrugtningen på vej

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Haha, ej ok så havde jeg da fuldstændig misforstået det har aldrig hørt om det før, men tror da lige jeg vil læse lidt om hvad det er

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.