Kan i se stregen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
8 svar
3 synes godt om
6. juni 2015

cmap

Ok, jeg havde faktisk aldrig troet at jeg skulle spørge om det og ved godt det bare handler om at vente. Men har en knægt på godt 1.5 år og vi er lidt igang med PB2 men ikke mere end at vi havde sex 7 dage før 14. Dagen i min cyklus og igen sidste weekend så derfor synes jeg det er lidt for godt til at være sandt måske.

men har taget en valmed test og har godt hørt alt det der med skyggestreger og bliver så i tvivl. Er vedhæftede billede en skyggestreg? Er taget efter ca. 3 min.

Jeg burde få mens på mandag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

lillelille

cmap skriver:

Ok, jeg havde faktisk aldrig troet at jeg skulle spørge om det og ved godt det bare handler om at vente. Men har en knægt på godt 1.5 år og vi er lidt igang med PB2 men ikke mere end at vi havde sex 7 dage før 14. Dagen i min cyklus og igen sidste weekend så derfor synes jeg det er lidt for godt til at være sandt måske.

men har taget en valmed test og har godt hørt alt det der med skyggestreger og bliver så i tvivl. Er vedhæftede billede en skyggestreg? Er taget efter ca. 3 min.

Jeg burde få mens på mandag.

Ja! Der er to streg 

Anmeld Citér

6. juni 2015

FrkHS

Jeg kan sagtens se to streger ! 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Tillykke

Anmeld Citér

6. juni 2015

SaraSH

Jeg tror ikke du får menstruation på mandag ;-) 

tillykke

Anmeld Citér

6. juni 2015

5timesacharm..right?

2 streger ☺

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anpau

Har du mon fået en tydeligere streg i dag?

Anmeld Citér

8. juni 2015

cmap

Anpau skriver:

Har du mon fået en tydeligere streg i dag?

Jeg tog en test igår og med stopur og det hele. Dagen før var det sådan med tiden på gefühlen. Og efter 2 minutter kunne jeg ane stregen men synes ikke den er mere kraftig. Så må vente og se. Men skulle have haft mens i dag. Det er ikke kommet. Og har faktisk også pænt ømme bryster. Så har fortalt min dreng på 1 (som bare nikker og siger najtak) at han skal være storebror. Ja faren ved det også. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anpau

cmap skriver:

Jeg tog en test igår og med stopur og det hele. Dagen før var det sådan med tiden på gefühlen. Og efter 2 minutter kunne jeg ane stregen men synes ikke den er mere kraftig. Så må vente og se. Men skulle have haft mens i dag. Det er ikke kommet. Og har faktisk også pænt ømme bryster. Så har fortalt min dreng på 1 (som bare nikker og siger najtak) at han skal være storebror. Ja faren ved det også. 

Iiiih juhuu jubiii  jeg håber bebs holder fast

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.