2. gangsgravid - hvornår fortalte i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fortalte i det til familien?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

571 visninger
9 svar
1 synes godt om
6. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej kvinder.  

Jeg er gravid i 7. Uge, måske 8. Min mave er allerede ret stor, så har svært ved at skjule graviditeten.. Mit spørgsmål er hvornår i fortalte at i var gravide til familie og chefen på arbejdet?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

lillespir26

Vi snakker om at gå så længe det er muligt næste gang uden at sige noget hvor imod vi sagde de samme dag for nf her første gang 

Anmeld Citér

6. juni 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Lige omkring nf. Til de nærmeste. Efter nf til chef pga bækkenløsning igen. Så kunne vi allerede få afklaret at jeg ikke skulle med i ferie plan kaoset m.m. Blev også hurtigt meget stor trods jeg er overvægtig 100 plus. 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Benjamins'mor

Har stemt tidligere end uge 8, men det er lidt blandet. 

Svigerforældrene fik det afvide i uge 4, altså da jeg fandt ud af det. 

Min mor fik det afvide i uge 7. 

Resten fik det afvide dagen før NF, da vi offentliggjorde det på Facebook i sjov 1 april. 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Olaf

Min mor og svigermor og svoger har vist det fra uge 8, og resten af vores nærmeste familie fik det af vide i uge 14 efter kønsscanningen, de personer der skal med til barnedåb udover familie fik der af vide i uge 15 og ellers har vi fortalt det hen af vejen til andre, der er stadig nogle der ikke ved jeg er gravid selvom jeg har termin i næste månede  

min skole fik det af vide af nf, og mandens arbejde fik det afvide ugen efter nf

Anmeld Citér

6. juni 2015

lineog4

2. Gang fik min mor det at vide efter nakkefold og andre som det faldt naturligt efter nakkefold. 

3. Gang vidste de fleste det med det samme, dog ikke min datter da hun først fik det at vide efter misdannelse

4. Gang vidste ingen det før nakkefold, og de fleste først efter første store hjertescanning

Anmeld Citér

6. juni 2015

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar.. Jeg har nu fået stillet min nysgerrighed og tænker det er okay at vente men også at sige det tidligt.. Må se hvor længe jeg kan stoppe maven i at afsløre det 

Anmeld Citér

6. juni 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej kvinder.  

Jeg er gravid i 7. Uge, måske 8. Min mave er allerede ret stor, så har svært ved at skjule graviditeten.. Mit spørgsmål er hvornår i fortalte at i var gravide til familie og chefen på arbejdet?? 

Var nødsaget tilat sige det efter tidlig skanning i uge 8 da man kunne se det 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Mullesmith

Første gang sagde vi det med der samme. Denne gang venter vi til efter nf.  Håber maven holder sig lidt inde, så det er til at skjule. Også bare fordi jeg ikke vil sige noget på arbejdet. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

2721

Efter nakkefold

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.