Smerter i lysken :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. juni 2015

heldyr

Ville bare høre om andre herinde har haft smerter i lysken? 

Jeg har så mange smerter i min venstre lyske, jeg får ekstremt ondt når jeg går, kan næsten ikke få kæmpet mig op af trapper, når jeg ligger ned og skal strække benet gør det også ond..  Når jeg så skal sove og skal vende mig gør det virkelig ondt og nogle gange er det som om at noget strækker sig og så giver slip som en elastik og så giver det et smæld inden i maven? 

Jeg ville prøve at ringe og høre lægen på mandag, for har haft det slemt i en uges tid nu? Er 23+5.

Hvis nogle havde nogle øvelser eller ord om hvad det kunne være ville det være fantastisk

Tak på forhånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

N&D

Hej hej

jeg hade også ondt i min H side i Lyske.

Læge kunne ikke helt give mig svar på hvorfor, men var nok fordi min baby lå med hoved ned og trykke i H side i lyske samt lukke lidt for blod ud i ben

mine smerte kom ca da jeg var 25+0 og var ind til jeg født.

Anmeld Citér

6. juni 2015

heldyr

N&D skriver:

Hej hej

jeg hade også ondt i min H side i Lyske.

Læge kunne ikke helt give mig svar på hvorfor, men var nok fordi min baby lå med hoved ned og trykke i H side i lyske samt lukke lidt for blod ud i ben

mine smerte kom ca da jeg var 25+0 og var ind til jeg født.

Vildt at det kan gøre så ondt altså  

Anmeld Citér

6. juni 2015

Olaf

Det kan være babyen der ligger og trykker der, det kan også være dine ledbånd, ved mig viste det sig at være blokeret urinveje, og væske på nyrene pga den lille havde lagt sig Mod min urinledere, så jeg fik en slem omgang nyrebækkenbetændelse der krævede 5 dages indlæggelse med antibiotika i drop, 3 gange dagligt, og yderlig 10 dage pille kur derhjemme, mit er førSt blevet bedre nu efter den lille sidder i bækkenet, men jeg kan stadig ikke gå lange ture, vende mig om natten, eller sex  

Anmeld Citér

6. juni 2015

heldyr

Olaf skriver:

Det kan være babyen der ligger og trykker der, det kan også være dine ledbånd, ved mig viste det sig at være blokeret urinveje, og væske på nyrene pga den lille havde lagt sig Mod min urinledere, så jeg fik en slem omgang nyrebækkenbetændelse der krævede 5 dages indlæggelse med antibiotika i drop, 3 gange dagligt, og yderlig 10 dage pille kur derhjemme, mit er førSt blevet bedre nu efter den lille sidder i bækkenet, men jeg kan stadig ikke gå lange ture, vende mig om natten, eller sex  

Wow det var noget af en omgang

Jeg må høre lægen hvad hun mener, for det er godt nok ikke sjovt ikke at kunne gå ordentligt eller sove godt om natten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.